Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De prijzen in de outlet zijn stukken beter dan vorig jaar in de outlet, ook veel meer producten. Alleen ik heb mijn vraagtekens bij de maddog thundershock die normaal gesproken bij een normale cafferata dealer voor 1,50 pp word verkocht terwijl ze hier in een outlet notabene 1,75 kosten.
Kon je hier nu items toevoegen aan reeds gedane bestelling? Ik meende het gelezen te hebben maar twijfel nu of ik niet in de war ben met een andere winkel? Kan iemand dit beantwoorden? Heb nl geen zin om 2 x in de nacht naar breda te crossen ��
Kon je hier nu items toevoegen aan reeds gedane bestelling? Ik meende het gelezen te hebben maar twijfel nu of ik niet in de war ben met een andere winkel? Kan iemand dit beantwoorden? Heb nl geen zin om 2 x in de nacht naar breda te crossen ��
Ja hoor, kun je gewoon doen. Ze houden in dat geval de tijd aan van de eerste bestelling.