[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dat krijg je er ook nog eens extra bij. Nu al mijn favoriete winkel. Hopelijk zijn jullie er in 2015 weer.

Forbidden Kingdom

Van €34,95 Voor €16,00

RVW-422-Forbidden-Kingdom-480x480.jpg

Superzwaar fanshape blok met special silver boeketten en afwisselende glittering tail up to green glittering with red dahlia effecten.

Van €34,95 Voor €16,00

www.vuurwerklandoutlet.nl/product/forbidden-kingdom/

Ik verheug mij nu al op het ophalen.'s Nachts ophalen,1,5 uur in de auto,drankje doen
en kletsen met mede freaks,auto volladen,mensen bedanken en met een big smile
terug in de auto voor 1,5 uur.

Zoals eerder vermeld loopt de freakactie tot 30 november 20.00! Hierna zullen de prijzen worden omgezet naar de consumentenprijs.

opendag.jpg

Jullie hebben hierna nog 1 kans om gebruik te maken van de mooie prijzen. Zaterdagmiddag 6 december vanaf 13.30 zal de winkel geopend zijn. We zullen voor iedereen rustig de tijd nemen onder het genot van een drankje om samen een leuke collectie samen te stellen voor een scherpe prijs!

Tot 6 december aan de Lavendelweg in Groningen! :wink:

Net als vorig jaar ga ik foto's maken, als het mag.

Volgens mij staat er een foutje op de site.
Air Striker van €14,50 voor €34,95?
Lijkt me niet echt een top aanbieding:p

Dit heb ik ook een tijdje geleden al gemeld, jammer dat het nog niet is aangepast!
Verder, top winkel! Me collectie groeit steeds meer door jullie!

Zal ook zien of ik bij de opendag aanwezig kan zijn. Lijkt me wel mooi om daar heen tegaan

Ook aan het snuffelen op jullie site, staan leuke aanbiedingen op!
Niet in de buurt maar wel op de route naar Duitsland!

Zijn de 2 bovenstaande acties alleen deze week geldig (aangezien ze in de super scherpe weekactie staan)?

Deze vrijdag doen we geen weekactie. Daarom zullen de huidige prijzen geldig zijn tot volgende week woensdag. De woensdag komt dan de laatste weekactie van de freakactie 2014 online! :wink:

Hebben jullie ook beelden van de Amazing & Desert Guru ? Alhoewel het nauwelijks wat kost wil ik wel graag zien wat ik koop :p

Trouwens weet niet door wie jullie je website laten bouwen maar heel vaak krijg ik een database foutmelding of duurt het laden heel lang, wilde net een bestelling plaatsen maar dat lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan