[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Great Barbarian

Van €17,50 Voor €8,75

RVW-645-Great-Barbarian-480x480.jpg

Deze 13 shots cake is gewoonweg gevaarlijk mooi. Let vooral op de unieke gele sterren tussen de crackling palmen.

Van €17,50 Voor €8,75

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/great-barbarian/

Zou leuk zijn dat er ook hier mensen komen op de 1e verkoopnacht! Kunnen we elkaar nog eens meeten in Groningen.

Dit jaar zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe importeur voor in ons assortiment. We zijn erg blij dat we Zena vuurwerk in ons assortiment hebben mogen opnemen! :)

header.png

We zijn een Zena store dat betekend dat we alle Zena producten voeren. Deze zijn te bestellen via: https://groningen.zenavuurwerk.nl/ !!! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is natuurlijk mooi dat jullie Zena Vuurwerk hebben, maar als het dezelfde prijzen als de rest van het land lonkt het niet om Zena bij jullie te bestellen :(

Verder prima prijzen nog steeds voor de rest!

2e bestelling ga ik komende dagen doen!:)

Het is natuurlijk mooi dat jullie Zena Vuurwerk hebben, maar als het dezelfde prijzen als de rest van het land lonkt het niet om Zena bij jullie te bestellen :(

Verder prima prijzen nog steeds voor de rest!

2e bestelling ga ik komende dagen doen!:)

Het is natuurlijk voor de klanten die al bij ons hebben besteld zo, dat ze hun Zena producten ook bij ons kunnen bestellen zodat ze niet meerdere winkels bij langs hoeven :wink:

Afgelopen zondag is de mail naar luc gestuurd, de limburgse vw-freaks komen eraan!!!!!!....met een eerste bestelling van 16 kartonnen, waarvan 11 showtime en nog wat los spul. Waarschijnlijk gevolgt door een tweede mail in okt.

En meneer pekelder, ik ben er om 00.00 bij. Samen met tristen en rob.

Laatst bewerkt:
Helaas is de afspraak met Wolff 2 weken geleden niet doorgegaan in verband met omstandigheden.

Nu Luc weer terug is van vakantie hopen we eind deze week meer bekend te kunnen maken over de producten van Wolff die we gaan voeren! :)

Beste Vuurwerkland Outlet en/of Luc,

Afgelopen vrijdag heb ik een bestelling bij jullie geplaatst echter heb ik tot op heden nog geen mailtje hiervan ontvangen. Zou hier misschien even naar gekeken kunnen worden? Het betreft bestelling met order ID 1528.

BVD!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan