[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
P.S. ik heb dit berichtje even op dit forum geplaatst omdat ik zo snel geen mailadres van jullie kon vinden en zag dat jullie hier behoorlijk actief zijn. Tis dus niet als kritiek bedoeld mocht iemand dit misschien zo opvatten.

Zentax

Van €39,95 Voor €27,95

RVW-320-Zentax-480x480.jpg

Let op! 500 grams top cake met silver spinning tails en gele ster explosies. Deze top cake sluit af met 2 salvo’s van ongekende kwaliteit Fanshape golden crown effecten.

Van €39,95 Voor €27,95

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/zentax/

We hebben het assortiment wat we gaan voeren van Cafferata rond! :)

Deze zullen binnenkort op de site te vinden zijn :wink:

Laatst bewerkt:
Als ik een tip mag geven..
Het zou handig zijn om een linkje (net als overons, wolff vuurwerk, rubro vuurwerk, -->op jullie website) een linkje naar de webshop van Zena vuurwerk te plaatsen. Dat maakt het overzichtelijker.

Ik kan om de een of andere reden niet op de site van jullie komen... als ik naar de site wil staat er:

"Fout bij het maken van de databaseconnectie"

heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? alvast bedankt :)

Ik kan om de een of andere reden niet op de site van jullie komen... als ik naar de site wil staat er:

Welke browser gebruik je?

Nooit chrome in ieder geval! Lek als een mandje. Site heeft dit wel vaker gedaan, misschien updates op de server waar de site op staat, whatever, komt wel weer terug. Je product is echt niet opeens uitverkocht ofzo :wink:

Met welke browser heb je dit probleem?

Heb het zelf namelijk als ik met Firefox naar de website ga. Met Chrome heb ik er bijvoorbeeld geen last van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan