[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heavy report

2464.jpg

19 schots cake zwaar kaliber met grootse effecten en harde knallen.

1 karton (12 stuks) van €330 voor €130!!

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/heavy-report/

Fear thunder

Van €250 Voor €125!!

2475-Thunder-Shock.jpg

2 x 36 schots waaier cakes en 2 x 40 schots cakes met variabele luxe effecten en knal finale! Uit eigen ervaring kunnen we zeggen dat dit wel heel dicht bij proff vuurwerk komt!

Van €250 Voor €125!!

Let wel op dat dit filmpje niet helemaal klopt. Tegenwoordig heb je rijen met 1 kleur in plaats van alle kleuren door elkaar. Alsnog een mooie cake, maar wel dé reden voor mij dat ik hem niet neem. Hieronder een filmpje van hoe hij nou is:

Let wel op dat dit filmpje niet helemaal klopt. Tegenwoordig heb je rijen met 1 kleur in plaats van alle kleuren door elkaar. Alsnog een mooie cake, maar wel dé reden voor mij dat ik hem niet neem. Hieronder een filmpje van hoe hij nou is:

Die neem ik zeker niet. Er zijn niet eens peony's.

Ik vind hem persoonlijk juist mooier zo om als element in een show te schieten :) Maar dat is smaak gelukkig.

@Maxwell96 er hoeven niet overal boeketten in te zitten om het een mooi product te laten zijn!

Over de afgelopen maanden heb ik totaal 5 bestellingen gedaan. Deze zitten elk allemaal ergens tussen de 25 en 45 euro. Wat ik nu heb, is hier weergegeven.

VWLO.png

Het aantal van elk afgebeelde product is met de nummers aangegeven. Als er geen nummer is, betekent dit dat ik slechts één van het product heb besteld (totaal over alle 5 bestellingen).

Ik heb over de afgelopen 3 of 4 maanden ook 3 bestellingen gedaan, tussen de 100 en 160 euro. Dit is nu wat ik allemaal heb besteld. Het was trouwens wel ff wat werk zeg :p Ik heb van alles trouwens 1 besteld.

vwc collectie.jpg

Ik vind hem persoonlijk juist mooier zo om als element in een show te schieten :) Maar dat is smaak gelukkig.

@Maxwell96 er hoeven niet overal boeketten in te zitten om het een mooi product te laten zijn!

Voor een showtje kan het natuurlijk zijn dat je die beter kan gebruiken inderdaad, maar kijk nog eens dat filmpje! Ik kan mij niet voorstellen dat er veel mensen zijn die de oude niet mooier vinden! Echt jammer!

Ik heb mijn afbeelding veranderd met de zesde en allerlaatste bestelling.
VWLO.jpg

Het nummer geeft aan hoeveel ik van het product in kwestie heb besteld. Als er geen nummer staat, betekent dit dat ik slechts één van het prduct heb besteld (het totaal over alle zes bestellingen).

Ik heb de afbeeldingen van mijn lijstjes in één afbeelding gezet.

VWLO lijsten.png

EDIT 17:24 : Deze zes bestellingen zijn meer dan genoeg.

In beschik niet over een auto. dus de vraag is als iemand in de buurt van Alblasserdam woont/komt (licht ongeveer tussen Rotterdam en Dordrecht in)zou ik graag wat willen bestellen. ( geen tassen of dozen vol)

Stuur mijn dan maar een pb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan