MrBonbridge
VWC lid
Is het nog mogelijk om producten die al besteld zijn van de lijst te halen? Heb een paar bij waar ik toch niet zo blij mee ben, en budget moet dit jaar ook naar beneden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het nog mogelijk om producten die al besteld zijn van de lijst te halen? Heb een paar bij waar ik toch niet zo blij mee ben, en budget moet dit jaar ook naar beneden...
Vanavond 20.00 gaat de eerste super scherpe weekactie online! Houdt de site in de gaten!!
![]()
Ik heb de cyber 100 shots besteld ! Tnx voor de super aanbieding weer!! Er staat er nog 1 voor de snelle besteller!!
Een aantal producten gingen zo snel dat we niet eens tijd hadden om ze hier te posten!
Volgende week om 20.00 uiteraard weer een super scherpe weekactie! De producten van deze week blijven dus gewoon bestelbaar deze week![]()
Mag ik een brutale vraag stellen en vragen om welke producten het gaat?
Misschien dat een andere freak het wil overnemen?
Is er nog mogelijkheid om de cyber te bestellen??
Die Salute 2 van Schuurmans die jullie voor 15 euro aanbieden, is dat 2013 of 2012 productie? Want volgens mij is 2013 met die zilveren blinkers en 2012 met multicolor tail knalcake?