firefreak1989
VWC lid
geldt deze actie ook als je alleen maar aanbiedingen koopt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
geldt deze actie ook als je alleen maar aanbiedingen koopt?
Wanneer staat het gehele assortiment op de site of staat dat er al?
Is al bekend wat jullie aan gratis vuurwerk weggeven? En kun je later nog kiezen of je gaat voor gratis vuurwerk of voor korting als je nu al besteld?
Huisman volgt voor de gratis producten het aanbod van de leveranciers. Echter, het is of korting of de standaard gratis producten, maar dat lijkt me logisch!
Later kiezen is lastig aangezien je bij het bestellen in de webshop natuurlijk wel af moet rekenen.
Zeker logisch. Maar aangezien je geen korting krijgt op de eventboxen, kun je er dan nog wel gratis vuurwerk bij krijgen? Aangezien de boxen wel meetellen voor verdere kortingen op vuurwerk (Stapel..).
Kun je ook vertellen waarom de kortingen niet gaan gelden op de event boxen?
want ik krijg al het vermoeden dat deze boxen dus ook niet goedkoper aangeboden mogen gaan worden bij andere winkels, vorrig jaar was dit ook al een strijd bij de 4 seasons box, en ook deels op de secret salute.
grtz
Even voor de zekerheid: er zit al 15 tot 30% korting op de Event Boxen!! Op de site zie je de officiële en de aanbiedingsprijs. Ik snap daarom jouw opmerking over "geen korting op de event boxen" niet.
Omdat de staffelkorting op alle andere producten geldt vond Huisman het niet fair om de aanschaf van een Event Box ook voor het opbouwen van jouw kortingstaffel uit te sluiten. Dit is dus een extra gebaar!
Mijn tip: over het algemeen genomen kun je beter de korting dan de standaard gratis producten pakken.