Fountain Orchestra *Nieuw 2025*

Zwermeffecten check!
Goudspuwer a la Brokat Meister check!
Glitter effect check!

Wat een aangename verrassing dit, prachtding! Deze moet er komen, samen met nog wat Snow Crystals maar bestellen bij een WTF dealer. Wordt het een fonteinenbestelling, tenzij ze toch nog wat ProXplosion in de aanbieding gooien... :angel:
Ja hier ook fonteinorder geworden, twee van deze, Tanz in Feuer en meterpakket. Dat ProXplosion wordt 'm niet (in NL).

Deze is wel gaaf zeg!

Heb zelf 4x Sutorobo Taki, maar deze kan er zeker nog wel bij als die bij één van de shops langskomt waar ik koop.

Mooie fontein en ik vind de prijs ook leuk. :thumbsup:

Even een mailtje gestuurd naar een dealer hier in de buurt of ze hier aan kunnen komen, dit is wel echt een fantastisch leuk ding zeg.

Hoop dat Vesta vuurwerk Roosendaal hem in het assortiment heeft! Voorlopig nog niks in de buurt. Hoop enkele Fountains Orchestra te scoren ergens. 😃

Ik hoop dat 1 van de winkels waar ik langs ga hem aan de collectie toevoegt. Anders ben ik ook genoodzaakt om een extra winkel aan het lijstje toe te voegen......

Vuurwerkfeestje Roosendaal
Vuurwerk 365 Breda
Vuurwerkbunker Pijnacker
Vuurwerkoutlet Pijnacker
Vuurwerkdumper Leiderdorp
Donadoni De Meern
Vathorst Amersfoort
Vuurwerk Huizen

Is al zo'n lekkere rit!
Die andere winkel in Amersfoort heeft hem inmiddels toegevoegd, past er nog prima tussen!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan