pyro-freak
VWC lid
Vet!! Die mag er wel bij dit jaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja hier ook fonteinorder geworden, twee van deze, Tanz in Feuer en meterpakket. Dat ProXplosion wordt 'm niet (in NL).Zwermeffecten check!
Goudspuwer a la Brokat Meister check!
Glitter effect check!
Wat een aangename verrassing dit, prachtding! Deze moet er komen, samen met nog wat Snow Crystals maar bestellen bij een WTF dealer. Wordt het een fonteinenbestelling, tenzij ze toch nog wat ProXplosion in de aanbieding gooien...![]()
Laser is echt een geheel ander product.Zijn bij de Aldi in Duitsland te koop onder de naam Lazer.
Hij quotete een bericht over dancing fountainLaser is echt een geheel ander product.
Die heeft oa jelly beans en knetter
Gelukt!! Inmiddels ook al besteld, ben benieuwd hoe ze gaan presteren..Even een mailtje gestuurd naar een dealer hier in de buurt of ze hier aan kunnen komen, dit is wel echt een fantastisch leuk ding zeg.
Die andere winkel in Amersfoort heeft hem inmiddels toegevoegd, past er nog prima tussen!!Ik hoop dat 1 van de winkels waar ik langs ga hem aan de collectie toevoegt. Anders ben ik ook genoodzaakt om een extra winkel aan het lijstje toe te voegen......
Vuurwerkfeestje Roosendaal
Vuurwerk 365 Breda
Vuurwerkbunker Pijnacker
Vuurwerkoutlet Pijnacker
Vuurwerkdumper Leiderdorp
Donadoni De Meern
Vathorst Amersfoort
Vuurwerk Huizen
Is al zo'n lekkere rit!