[Fotoverslag] In de bunkers tijdens de verkoopdagen bij Rubro Vuurwerk 27-12-2019!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vrijdag 27 December waren wij weer uitgenodigd bij de opslag van Rubro Vuurwerk in Duitsland. Hier konden we nu eens mee gaan maken wat voor gekkenhuis het daar is zo vlak voordat de verkoopdagen beginnen.

img_20191227_110139.jpg

img_20191227_110149.jpg

img_20191227_110143.jpg

Al snel hadden we Ruud gevonden. Hij nam weer alle tijd voor ons (los van de telefoontjes tussendoor :p) en gaf ons weer een mooie rondleiding en vertelde overal bij wat er gebeurde op dat moment. De uitleveringen liepen dit jaar perfect voor Rubro, ze liepen zelfs voor op de planning.

dsc_5207.jpg

dsc_5206.jpg

Het waren weer zeer lange en drukke dagen voor de heren van Rubro. Wij waren een minuut of 10 op het kantoor bij deze opslag en de telefoon bleef maar gaan. Met 4 man waren ze hier druk met de logistieke planning. Ondanks dat het ontzettend druk was en de telefoon bleef gaan, zag het er wel relaxed en gestructureerd uit. Om het maximale aantal uren uit de dag te halen en geen tijd te verliezen, zoals het naar huis rijden, bleven meerdere mensen daar ook slapen. Bizar om te zien, de campingbedden op kantoor en soms letterlijk tussen de bureaus.

Voor ons lijkt het allemaal heel simpel, vuurwerk bestellen en het ophalen, maar er gebeurt zo veel meer achter de schermen waar we niet bij stil staan. Niets dan lof en respect dus ook voor de mannen die er voor zorgen dat alle winkeliers bevoorraad worden zodat wij onze geliefde spullen op kunnen halen. Gaaf om te zien, wat een onderneming om dit gestroomlijnd te laten verlopen, alle importeurs proberen dit natuurlijk zo strak mogelijk te regelen, zeker deze dagen.

dsc_5196.jpg

Wij hebben nog een beetje door de opslag gelopen en ons heerlijk vergaapt aan alle kartonnen die er stonden. Ook buiten was men nog druk bezig en de busjes bleven maar komen en gaan.

Daarna hebben we snel afscheid genomen van Ruud zodat hij weer verder kon met de drukte. Wij willen Ruud ontzettend bedankt dat wij welkom waren in de drukste tijd van het jaar en we een ruim uur een rondleiding kregen en alle tijd kregen om vragen te stellen.

img_20191227_110143.jpg

Tja, en dit kan wel allemaal, maar een particulier die 3 compounds in zn auto heeft is in overtreding..
Hoe krom wil je het allemaal hebben..

Leuk verslag verder! :)

img_20191227_110143.jpg

Tja, en dit kan wel allemaal, maar een particulier die 3 compounds in zn auto heeft is in overtreding..
Hoe krom wil je het allemaal hebben..

Leuk verslag verder! :)

Ja welkom in nederland, met een vrachtbrief kan het allemaal en als je over ADR papieren beschikt mogen zij het vervoeren als het goed, mocht ik het niet goed hebben hoor ik het graag.

Ja welkom in nederland, met een vrachtbrief kan het allemaal en als je over ADR papieren beschikt mogen zij het vervoeren als het goed, mocht ik het niet goed hebben hoor ik het graag.

Adr is niet nodig zolang je onder de 1000 punten blijft..

Was erg leuk om eens te zien zo vlak voor de verkoopdagen. We horen het altijd wel dat het zo druk is aan de telefoon enzo, maar om het kort ook zelf te kunnen zien en horen is dan toch weer erg interessant. Niet te bevatten dat ze in december en vooral die laatste dagen zo enorm veel mensen hebben lopen bij de importeurs, en hoe belangrijk het is dat je vaste krachten hebt die het overzicht kunnen behouden.

Dit was nog voor de dagen, maar snap goed dat je de 31ste in de avond in slaap dondert in plaats van lekker een showtje geven, die lui zijn kapot joh. :wink:

Bedankt voor het toffe verslag en de foto's gezien ik er zelf niet bij kon zijn. Bizar om te zien hoe de laatste dagen van het jaar gaan voor de importeurs, wat een drukte!

Zie dit verslag nu pas! Tof om zo eens te zien! :D

Kan me nog van de vwc-lesli meetingen herinneren hoe groot het terrein van Lesli was en hoe hectisch dat dus eigenlijk is de laatste dagen van het jaar.

Respect voor iedereen die dan de billen uit z'n string werkt.

Back
Bovenaan