Foto updates en nieuws

Thx, voor de update Marchel !
En van wat ik tot nu heb gezien aan beeldmateriaal en ook zeker de 3d modellen, ben ik erg nieuwsgierig hoe het hier aanslaat ;)

Ik denk dat er geen 3d modellen nodig zijn, 1 filmpje posten en niemand boeit het hoe de cakes er uit zien! :P
Ben benieuwd 4 augustus! Hopelijk is het zoals je voor ogen hebt.

Ik denk dat er geen 3d modellen nodig zijn, 1 filmpje posten en niemand boeit het hoe de cakes er uit zien! :P
Ben benieuwd 4 augustus! Hopelijk is het zoals je voor ogen hebt.

Ik vind ze toch wel makkelijk voor mijn folder en website en tevens geeft het een eerste impressie van de cake's en die zien er goed uit ;)
En vooral voor de klanten in de winkel is uiterlijk wel belangrijk want daar kijken ze in eerste in instantie wel naar..

Ik vind ze toch wel makkelijk voor mijn folder en website en tevens geeft het een eerste impressie van de cake's en die zien er goed uit ;)
En vooral voor de klanten in de winkel is uiterlijk wel belangrijk want daar kijken ze in eerste in instantie wel naar..

Klopt, daar heb je wel een punt, de klant koopt meestal puur op uiterlijk van de cake (99%), echter is het aan de verkoper om de klant goed vuurwerk mee te geven, ook al zou het geen mooi logo zijn. Het gaat er immers om dat de klant een 'oóooh' moment heeft als ze het artikel afsteken ;-)
Maar ik snap je punt verder wel hoor :-)

Beste fo4umers, liefhebbers, hobbyisten, freaks en vuurwerk verslaafden.

Vanavond gaat en dan gebeuren en zullen we vanavond onze samples gaan testen op kwaliteit en prestatie.
Dit om eventuele schoonheids foutjes of kleine aanpassingen aan te geven alvorens de productie te starten.

gr
Evolution.

Top en krijgen wij dan de filmpjes te zien :)

Dat helaas nog niet.
Het betreft hier namelijk samples.
Ik wil dus zekerweten dat wat jullie straks te zien krijgen en mogelijk aanschaffen ook overeen komt.
Zodra de daadwerkelijke productie binnen is zal ik ze door diverse partijen laten filmen en stapsgewijs online zetten.

gr

Is het schieten van de samples positief verlopen voor je?

Over het algemeen zag het merendeel eruit zoals het zou moeten op de snelheid na.
Dit is gelukkig makkelijk aan te passen.
De items die niet presteerde zal worden aangegeven en zullen aangepast worden naar evo standaard.

Daarbij ook mijn volgende vraag.
Wat is jullie mening?
A=Liever een wat duurder product met een wowfactor.
B=liever een goedkoper product wat geen indruk maakt.

Ik heb namelijk liever een product wat gewoon top presteert en dan maar wat duurder is dan iets wat geen indruk op mij maakt.

gr
Marchel

Persoonlijk vind ik dat je exclusiviteit uitstraalt en je producten van goede kwaliteit zijn!! Ik zou dus de kwaliteit houden zoals we gewend zijn!!

Ik sluit me helemaal aan bij Robert!
Behoud je woww factor en kwaliteit en je hebt onderscheidende producten,persoonlijk zou ik voor een onderscheidend product ook wel een paar euro meer neer leggen.

Voor kwaliteit betaal je altijd meer.
Daar zou ik dus ook op inzetten.
Al moet je ook altijd wat budget cake's hebben die ook een redelijke kwaliteit hebben.
Voor ieder wat wils.

Voor kwaliteit betaal je altijd meer.
Daar zou ik dus ook op inzetten.
Al moet je ook altijd wat budget cake's hebben die ook een redelijke kwaliteit hebben.
Voor ieder wat wils.

Voor volgend jaar staat er een serie cakes in de planning met zeer goede effecten in de prijsrange van xx hahahahaha.

Dat volgend jaar weer.

Mijn advies:

Ga voor kwaliteit onder de Evolution en Thunder Storm labels. Dat mag best een paar euro meer kosten als de kwaliteit hoog en constant is.

En start daarnaast een label in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Met prijzen van 10 tot 30 Euro. Eventueel de zelfde kwaliteit maar dan met minder schoten en in een vervoers- en opslag technisch voordelige vorm.

Hou het zo zoals het is Marchel!
Je wilt toch geen naam krijgen van: Marchels bagger vuurwerk.

Ga zo door, want dat doe je super/prima!

Kwaliteit mag iets kosten, zeker de effecten die voor dit jaar op de planning staan!
Zoals meerdere zeggen, start een andere lijn(tje) voor de budget cakes. Dit kan uiteraard nog steeds goede kwaliteit zijn!

Door een domain transfer fout zijn we momenteel niet bereikbaar.
Morgen hopen we dit opgelost te hebben.

gr
Marchel

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan