(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Plaats hem nou maar, tenslotte heb je de stok alweer twee weken in bet bezit :sad:

Zo, dat kan ook wel even wat minder.
Laten we het hier gezellig houden en iedereen de tijd geven. Is geen verplichting en er kan altijd wat tussen komen en dan is een reactie als deze totaal overbodig.

Ik snap de frustratie @Torr ik ben van mening dat als je geen tijd hebt op de stok weer te herplaatsen je hem ook niet moet ophalen..

er is inderdaad geen spelregel mbt plaatsingstermijn maar als dat schijnbaar nodig is zal ik die ook toevoegen in de beginpost.

Mogelijk is dat een prima idee! Weet iedereen waar hij aan toe is!
Voor mij de laatste keer in ieder geval.
Maar zal een mooi plekje zoeken vanavond, gelukkig zullen er nog genoeg forumleden zijn die wat meer geduld hebben :bye:

Ik snap de frustratie @Torr ik ben van mening dat als je geen tijd hebt op de stok weer te herplaatsen je hem ook niet moet ophalen..

er is inderdaad geen spelregel mbt plaatsingstermijn maar als dat schijnbaar nodig is zal ik die ook toevoegen in de beginpost.

Laatst bewerkt:

Houd er wel rekening mee dat iemand best de intentie kan hebben om de stok sneller neer te leggen, maar dat er soms gewoon dingen zijn die voor gaan. Of, in dit geval, dat er nog wat geregeld moet worden. Ik denk dat we blij mogen zijn dat er mensen actief met de stok bezig zijn. Was een tijd terug wel anders, dan lag hij gewoon maanden lang op dezelfde plaats.

Hoop dat de negatieve berichten je niet tegenhouden om wat leuks de regelen Edraket 0802, er zijn denk ik een hoop leden die in spanning nadere berichtgeving afwachten en blij zijn met de moeite die je gedaan hebt voor het extraatje.

Ik wacht in ieder geval in spanning af!

De stok heeft een nieuwe plek!
Velen van jullie hebben al te lang moeten wachten maar.....
Wie wacht, en hem als eerste vind, word zeker beloond!!
Hoe en wat dat horen jullie als hij gevonden is.
Maar de plaats waar hij ligt nu heeft met een deel van de prijs te maken!!
Succes met zoeken :droolthum:sint:

160CF403-41D5-481B-95A0-1838FC53E065.jpg
A2F5A1DB-79AF-4A8F-9E6C-07A7CF2385CB.jpg
52D60E63-C474-457D-9672-2DBC6324E011.jpg

Dat was mooi snel!!
Maar als Extraatje krijg je van mij de VETTE prijs, zijnde een pak heerlijke oliebollenmix :yes:
En Vuurwerk XXL Voorst heeft een verassingscake en een kijkje achter de schermen in de bunkers ter beschikking gesteld!! Ook dank hiervoor!! Stuur me maar even een PB

Succes met het herplaatsen van de stok en wacht er vooral niet te lang mee :wink:

Dat was mooi snel!!
Maar als Extraatje krijg je van mij de VETTE prijs, zijnde een pak heerlijke oliebollenmix :yes:
En Vuurwerk XXL Voorst heeft een verassingscake en een kijkje achter de schermen in de bunkers ter beschikking gesteld!! Ook dank hiervoor!! Stuur me maar even een PB

Succes met het herplaatsen van de stok en wacht er vooral niet te lang mee :wink:

Bedankt voor je inzet:handsup: En erg leuk geregeld hoor, top.

Wow, top dat je er zo een gave prijs aan hebt weten te hangen Ed! Dat word zeker gewaardeerd. Topper!!:applause:

Net contact gehad met vuurwerk voorst xxl. De mysterie cake wordt bij mijn lopende bestelling gevoegd. Edraket802 bedankt voor het regelen van de prijs en vuurwerk voorst xxl voor het ter beschikking stellen.:applause::applause:

Ik zal vandaag een nieuw plekje voor de stok zoeken.:D

De stok heeft een nieuw plekje gekregen :D

C597A9B3-E31D-4468-9480-5B735134AB6D.jpg
A450CD60-9A89-4CB8-AD75-ABA92502C4CC.jpg
6B11B0D1-7339-4C62-AF9D-DB6C81140432.jpg

Code slot is 2940

Om de vaart er een klein beetje in te houden zal ik de komende dagen hints geven. Is de stok volgende week maandag nog niet gevonden, upload ik nog een foto die genoeg zegt.

Succes met het zoeken :handsup:

Back
Bovenaan