Edraket0802
VWC lid
Ja excuus!! Door omstandigheden niet gelukt maar vandaag een nieuwe poging!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja excuus!! Door omstandigheden niet gelukt maar vandaag een nieuwe poging!!
Plaats hem nou maar, tenslotte heb je de stok alweer twee weken in bet bezit![]()
Plaats hem nou maar, tenslotte heb je de stok alweer twee weken in bet bezit![]()
Ik snap de frustratie @Torr ik ben van mening dat als je geen tijd hebt op de stok weer te herplaatsen je hem ook niet moet ophalen..
er is inderdaad geen spelregel mbt plaatsingstermijn maar als dat schijnbaar nodig is zal ik die ook toevoegen in de beginpost.
Ik snap de frustratie @Torr ik ben van mening dat als je geen tijd hebt op de stok weer te herplaatsen je hem ook niet moet ophalen..
er is inderdaad geen spelregel mbt plaatsingstermijn maar als dat schijnbaar nodig is zal ik die ook toevoegen in de beginpost.
Alweer gelokaliseerd. Als ik er in de buurt kom pik ik hem weer op.
Herkende de plaats alweer meteen
I got him![]()
Dat was mooi snel!!
Maar als Extraatje krijg je van mij de VETTE prijs, zijnde een pak heerlijke oliebollenmix
En Vuurwerk XXL Voorst heeft een verassingscake en een kijkje achter de schermen in de bunkers ter beschikking gesteld!! Ook dank hiervoor!! Stuur me maar even een PB
Succes met het herplaatsen van de stok en wacht er vooral niet te lang mee![]()