(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Als ie niet snel gevonden wordt kan ik hem rond de ophaaldagen wel proberen een nieuwe plek te geven, maar hoop natuurlijk dat iemand anders er gewoon mee aan de haal gaat. Vast wel wat freaks in de regio?

Ja, kom op, geloof nooit dat er niemand hier langs rijdt. Dat geven van een nieuwe plaats tijdens de verkoopdagen is er even bij in geschoten, beetje druk met andere dingen :bonk:

Waar is dat kreng nu eigenlijk ? :D

Weet niet welke je het over hebt, maar grote kans dat ze hier tussen zit:

Screen-Shot-2019-07-04-at-14.15.38.png

Voor sommigen is Avenhorn ook niet naast de deur. Ik kom in dat deel van Noord-Holland soms maar 1x in het jaar... :wink:

Omdat hij nu al een paar maanden onaangeroerd in Avenhorn lag heb ik hem toen ik er gisteren was maar weer vandaan gehaald, krijgt binnenkort een nieuwe plek!

Haha, uhm, oeps...

Ik ben de afgelopen tijd wat minder (eigenlijk gewoon niet) het land door geweest dan normaal, dus ook nog niet echt er aan toegekomen om hem te verstoppen. Morgen ben ik weer onderweg, ga proberen dan een plekje te zoeken!

Hij heeft weer een nieuwe plek! Ik kom vanavond ff met een update met foto's. Alvast een tip, hij is een stukje noordelijker terecht gekomen...

Hij heeft weer een nieuwe plek! Ik kom vanavond ff met een update met foto's. Alvast een tip, hij is een stukje noordelijker terecht gekomen...

Nog noordelijker dan waar hij al lag? Dat leek mij het probleem te zijn waarom niemand in de buurt kwam. Hij lag in Averhorn, aan de noordkant van Noord-Holland. Nog noordelijker dan kom je in Den Helder of de Waddeneilanden... :p :wink:

Ik ben benieuwd!

Zelfs zonder veel te doen te hebben komt er soms wat tussen, maar hier dan de beloofde update! Succes met zoeken.

IMG_20200430_193623.jpg

Back
Bovenaan