(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Dat was mooi snel!!
Maar als Extraatje krijg je van mij de VETTE prijs, zijnde een pak heerlijke oliebollenmix :yes:
En Vuurwerk XXL Voorst heeft een verassingscake en een kijkje achter de schermen in de bunkers ter beschikking gesteld!! Ook dank hiervoor!! Stuur me maar even een PB

Succes met het herplaatsen van de stok en wacht er vooral niet te lang mee :wink:

Klasse dit zeg, leuk gedaan! En gefeliciteerd aan happy4ever1968! :)

Na een barre toch op de fiets door weer en wind en heel veel regen, is de stok inmiddels in mijn bezit! Hij krijgt vrijdag of zaterdag een plekje in een ander deel van het land!

DSC02611.jpg

De stok heeft een nieuwe locatie! Gelukkig met het OV en een geleende auto hierheen gebracht en niet op de fiets :bonk:

IMG_20191130_155929_resized_20191130_042400575.jpgIMG_20191130_160011_resized_20191130_042357712.jpgIMG_20191130_160115_resized_20191130_042358892 (2).jpg

Succes :wink:

Was me alweer aan het voorbereiden om vandaag op jacht te gaan, maar 1 uur en 20 minuten rijden is toch iets teveel van het goede :no:

EDIT
Ik weet ondertussen al wel weer op welke plek de stok ligt in Avenhorn :D

Vast wel een paar freaks daar in de buurt toch? Je hoeft amper van de doorgaande weg af om hem op te pikken.

Niemand in de gelegenheid om de stok een nieuw plekje te geven?

Hint: de stok ligt dicht bij een winkel die het woord “keukens” in de naam heeft.

Niemand in de gelegenheid om de stok een nieuw plekje te geven?

Hint: de stok ligt dicht bij een winkel die het woord “keukens” in de naam heeft.

Als ie niet snel gevonden wordt kan ik hem rond de ophaaldagen wel proberen een nieuwe plek te geven, maar hoop natuurlijk dat iemand anders er gewoon mee aan de haal gaat. Vast wel wat freaks in de regio?

Bump.... :shy:

Het lijkt erop dat de mensen met de verkoopdagen andere zaken te doen hadden. Onvoorstelbaar natuurlijk :wink:
Misschien in deze rustige periode de stok weer leven inblazen?

Back
Bovenaan