Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De stok heeft een nieuw plekje gekregen
Bekijk bijlage 49277
Bekijk bijlage 49278
Bekijk bijlage 49279
Code slot is 2940
Om de vaart er een klein beetje in te houden zal ik de komende dagen hints geven. Is de stok volgende week maandag nog niet gevonden, upload ik nog een foto die genoeg zegt.
Succes met het zoeken![]()
Dat was mooi snel!!
Maar als Extraatje krijg je van mij de VETTE prijs, zijnde een pak heerlijke oliebollenmix
En Vuurwerk XXL Voorst heeft een verassingscake en een kijkje achter de schermen in de bunkers ter beschikking gesteld!! Ook dank hiervoor!! Stuur me maar even een PB
Succes met het herplaatsen van de stok en wacht er vooral niet te lang mee![]()
Na een barre toch op de fiets door weer en wind en heel veel regen, is de stok inmiddels in mijn bezit! Hij krijgt vrijdag of zaterdag een plekje in een ander deel van het land!
Bekijk bijlage 49399
Na een barre toch op de fiets door weer en wind en heel veel regen, is de stok inmiddels in mijn bezit! Hij krijgt vrijdag of zaterdag een plekje in een ander deel van het land!
Bekijk bijlage 49399
Netjes gedaan.
Was de hint misschien toch te duidelijk![]()
Weer op de fiets ?
Blijf lekker in de buurt van Zwolle joh. Wil dat ding ook nog een keer pakken ...![]()
EDIT
Ik weet ondertussen al wel weer op welke plek de stok ligt in Avenhorn![]()
Als je maar niemand "weg jaagt"...![]()
Nee hoor. De afstand is mij te ver. Ik laat hem lekker liggen![]()
Niemand in de gelegenheid om de stok een nieuw plekje te geven?
Hint: de stok ligt dicht bij een winkel die het woord “keukens” in de naam heeft.