(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

@airforceone: Tof dat je hem uit Borger gehaald hebt en natuurlijk gefeliciteerd met je Unity! Ik neem ten minste aan dat je die prijs wel graag komt ophalen bij Kuiper Vuurwerk tijdens de verkoopdagen!? Dan ga ik je straks even PM'en met meer gegevens.[/QUOTE]
Nogmaals bedankt,
ik kom hem zeker weten ophalen in Koekange.
En misschien zie ik hem 14 december al in actie:)

Ik heb een mooie oldskool folder uit 1996 uit de schatkist waar ik oprecht héél blij mee ben! Precies uit de tijd van mijn jeugd dat de hobby al wat serieuzer begon te worden! Ik was toen 12! Wie kan ik hiervoor bedanken? Echt super!

Ik doe er 2 leuke items voor in de plaats! Ook iets gaafs waar de oldskool fans wel blij van worden ;)

Ik heb een mooie oldskool folder uit 1996 uit de schatkist waar ik oprecht héél blij mee ben! Precies uit de tijd van mijn jeugd dat de hobby al wat serieuzer begon te worden! Ik was toen 12! Wie kan ik hiervoor bedanken? Echt super!

Ik doe er 2 leuke items voor in de plaats! Ook iets gaafs waar de oldskool fans wel blij van worden ;)

Die heb je dan van mij! Veel plezier er mee. :)

Bedankt allemaal, wat leuk om te zien dat dit spel nu actief wordt gespeeld en dat er ook nog eens mooie prijzen aan gekoppeld zijn. Ik ben net als Bastiaan erg benieuwd wat er nog meer in de 'mystery box' zit. Ben benieuwd hoe lang de stok op de nieuwe locatie blijft liggen, want vandaag ging het wel heel snel.

Ik maak het wel extra aantrekkelijk om het levendig te houden. Naast een item uit 'the box' ligt er ook een leuke cake(je) voor de vinder klaar. Wordt vervolgd. Eerst een goede plek vinden :)

Ik maak het wel extra aantrekkelijk om het levendig te houden. Naast een item uit 'the box' ligt er ook een leuke cake(je) voor de vinder klaar. Wordt vervolgd. Eerst een goede plek vinden :)

Lekker wat te eten voor de vinder, nice! :wink:
Goed bezig gasten, hij maakt mooie kilometers en blije vinders.

Dat gaat lekker heren... Ik volg het topic op de voet en met gepaste trots. Het is een mooi tweede leven zo!

En? Al een mooi plekje kunnen ontdekken in de bewoonde wereld? 3 dagen stilstand kan eigenlijk niet in dit topic nu er eerst zoveel leven in was geblazen he?

morgen krijgt de stok een nieuwe bestemming! het is vroeg donker tegenwoordig. na werktijd is al geen optie. meer. wachten wordt beloond, er ligt een presentje op de volgende vinder te wachten

morgen krijgt de stok een nieuwe bestemming! het is vroeg donker tegenwoordig. na werktijd is al geen optie. meer. wachten wordt beloond, er ligt een presentje op de volgende vinder te wachten

Hij mag door komen hoor, liest vandaag nog, des te meer anderen kunnen dan nog iets moois winnen. Ik
ben van mening dat de 8 dagen die er nu tussen zitten gewoon weg te lang is :cry:

Denk dat de stok mee gaat naar Italië

Ah dat is jammer... dat was ook precies de bedoeling maar nu is die verassing er helaas een beetje af nu mensen daar rekening mee kunnen houden. Plan b is een plek in nl. Daar ligt ie morgen, beloofd. Ik wilde het een beetje rekken voor adelfia, dat was de reden dus

Hij mag door komen hoor, liest vandaag nog, des te meer anderen kunnen dan nog iets moois winnen. Ik
ben van mening dat de 8 dagen die er nu tussen zitten gewoon weg te lang is :cry:

Maar er zit nu niet echt meer een prijs aan vast toch?

De regel is wel zo snel mogelijk. Maar ik kan me ook voorstellen dat het soms niet sneller kan!

Back
Bovenaan