(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Ik moest vanmorgen voor werk in Utrecht zijn en heb daarvoor even een kleine omrit gemaakt. De stok hing bij het truckersrestaurant en ik zag hem al liggen toen ik aan kwam rijden.

Anihalas heeft het doosje, dat groter was dan verwacht, goed gecamoufleerd met grond, bladeren en veren.

Eenmaal thuis even op mijn gemakje de doos open gemaakt en met veel plezier de goodies bekeken. Ook heb ik er wat leuks uit gehaald voor mijzelf, namelijk een gaaf shirt, een uniek lego poppetje en oldskool GBV knaltollen.
Zelf heb ik er wat andere goodies in gedaan en de overige goodies ook weer terug gestopt. Dan is het doosje helaas wel verdomd klein. Heb overwogen een ander doosje te gebruiken, maar dat is misschien niet verstandig. Daarom er in gedaan wat past en verder hield het even op.

Ik zal de stok met goodies ergens deze week een nieuwe plek geven. Bij mij zullen jullie wel iets meer moeite moeten doen, omdat ik foto's van de route ga maken en een glimp van de locatie.

Anihalas bedankt en we gaan gezellig door.

20181020_152557.jpg

Lekker bezig Anihalas en pyroguy! Erg leuke goodies, vooral die knaltollen (gaaf om te hebben). Ben benieuwd wat er nu voor leuks in zit en ik hoop dat de stok nu snel rond gaat.

Vandaag heeft de stok een nieuw plekje gekregen. Bijgaand enkele foto's van de reis. Niet zo professioneel als de Broekhoff reis, maar ach.
Namens Kuiper Vuurwerk hang ik er een leuke prijs aan in de vorm van een cakebox.
Vanavond meer details!

IMG-20181028-WA0018.jpg

IMG-20181028-WA0016.jpg

IMG-20181028-WA0023.jpg

IMG-20181028-WA0029.jpg

IMG-20181028-WA0031.jpg

20181028_140319.jpg

Haha, gaaf hoor, ben benieuwd! Weer een box te winnen, het houdt maar niet op. Ik herken 1 punt van de foto's, dat wordt nog wat :p

Wat tof (zeg ik met enige trots) dat de stok weer een nieuw leven heeft gekregen, en spannender dan ooit! Succes iedereen!

Leuk om te horen dat jullie enthousiast zijn en dat er al mensen zijn die mogelijk de plek herkennen.

De gelukkige vinder kan ik verblijden met een Unity van Fireworks For All :)
Good luck!

thumbnail_20181028_140335.jpg

thumbnail_20181028_140339.jpg

Laatst bewerkt:
Je hebt er wel een stukje voor moeten rijden naar de nieuwe locatie aan de foto's te zien,ik herken ook wel een paar onderwerpen/gebouwen die je erop hebt te staan.

Back
Bovenaan