(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Tof hoor Magnum, dat jullie de stok nieuw leven in blazen! Benieuwd wie jullie blij gaan maken met die dikke box!

Tip: Noem de afbeeldingen niet zoals de hint is :wink:

Haha, tnx! En wat betreft jouw tip: we schreven al "...dus wees scherp en op je hoede...". :wink:

Misschien een domme vraag maar is de stok nu gevonden door Magnum in Sneek of daar verstopt?

In Sneek lag 'ie al een hele tijd en daar hebben wij 'm van de week opgehaald. We gaan een aantal tips geven over de nieuwe plek waar de stok nu komt te liggen, daarvoor hebben we dat eerste plaatje met vuurwerk en voetballers gepost. De komende dagen volgen meer tips!!

Haha, tnx! En wat betreft jouw tip: we schreven al "...dus wees scherp en op je hoede...". :wink:

In Sneek lag 'ie al een hele tijd en daar hebben wij 'm van de week opgehaald. We gaan een aantal tips geven over de nieuwe plek waar de stok nu komt te liggen, daarvoor hebben we dat eerste plaatje met vuurwerk en voetballers gepost. De komende dagen volgen meer tips!!

:) thanks!

Mooie actie weer van de heren van Magnum. Ergens hoop ik dat het nog even duurt voor hij gevonden wordt, zodat we nog een aantal hints kunnen bekijken, maar ik vrees dat het wel eens heel snel kon gaan.

Mooie actie weer van de heren van Magnum. Ergens hoop ik dat het nog even duurt voor hij gevonden wordt, zodat we nog een aantal hints kunnen bekijken, maar ik vrees dat het wel eens heel snel kon gaan.

Misschien zijn de heren van Magnum wel zo aardig om hem nog een paar keer te verstoppen met zo'n mooie prijs als beloning :wink:

Echt geen idee waar die ligt maar ben sowieso slecht in dit soort raadsels :p succes voor diegene die het al weten!

Is toch een eindje rijden voor mij. Voordat ik in de auto jump kan ik nog wel wat extra zekerheid gebruiken :p

Back
Bovenaan