(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

@PyroLau Zo denk ik er ook over, er zijn best wat freaks die in Eindhoven wonen en de locatie is inmiddels ook bekend.

Ik ben soms in Eindhoven maar helaas niet vaak. Heb me er twee weken geleden een ongeluk naar gezocht... :D
Binnenkort maar weer eens opnieuw kijken, want nu weet ik een straatnaam.

Iedereen die onderweg is naar Eindhoven... jullie kunnen omdraaien:p.
Zojuist even gecheckt en de stok is weg. Rondom de plek waar hij lag is het gras gemaaid dus of hij is opgehaald of de gemeente heeft hem direct verwijdert.
De sleutel lag ook niet meer op zijn plek dus ik verwacht gewoon dat een member hem heeft opgehaald.
Ik ben benieuwd waar hij opduikt.

Iedereen die onderweg is naar Eindhoven... jullie kunnen omdraaien:p.
Zojuist even gecheckt en de stok is weg. Rondom de plek waar hij lag is het gras gemaaid dus of hij is opgehaald of de gemeente heeft hem direct verwijdert.
De sleutel lag ook niet meer op zijn plek dus ik verwacht gewoon dat een member hem heeft opgehaald.
Ik ben benieuwd waar hij opduikt.

Nu maar hopen dat het een member is die de stok heeft gevonden en heeft weggehaald. Snel op een nieuwe locatie verstoppen en het spel levendig houden. We wachten gespannen af!

Gister kwam ik er langs toen de gemeente er aan het maaien was, zag de stok niet meer liggen op dat moment. De dag ervoor nog wel ;)

Valt me wel op als je hem ergens neer hangt dat de gemeente daar in eens aan het werk moet.Maar mooi dat hij opgehaald is. :)

Zo, de stok is verplaatst. De stok was dus eerst in Eindhoven. Afgelopen weekend heb ik een maat van mij verteld waar de stok lag. Omdat hij in Eindhoven studeert, heeft hij deze woensdag eind van de middag opgehaald en gisteren naar West-Brabant meegenomen. Zojuist op een nieuwe locatie verstopt. Onderaan de paal van het gemeentebord.

20171104_105812.jpg

20171104_105839.jpg

Hier dus:

20171104_112312.jpg

Goed verstopt in het gras en onder bladeren:

20171104_112322.jpg

20171104_112326.jpg

Sleuteltje achter de rand van het bord van de plaatsnaam!

20171104_112408.jpg

20171104_112437.jpg

Omgeving:

20171104_112451.jpg

Omgeving:

20171104_112454.jpg

20171104_112458.jpg

Mocht de stok er over 3 weken nog liggen, dan leg ik hem op een andere locatie, verder richting het oosten! Veel speurplezier!

:D

Daar fiets ik 3 x per week langs lol hahaha. Ik laat em wel liggen dit zou te makkelijk 'zoeken' zijn.

Zo..lekker plekje hoor!

Ben benieuwd wat de volgende plek zal zijn....hier kom ik niet echt in de buurt iig :D

Back
Bovenaan