(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Goed bezig Fompert. Eindelijk weer wat leven in de brouwerij. Zou leuk zijn als het spel nu een beetje op gang komt.

De stok is weer geplant!

20180213_174258.jpg

20180213_174318.jpg

De stok aan de ene paal...

20180213_174204.jpg

en de sleutel een beetje in de grond weggemoffeld bij de andere paal, hopelijk veilig voor grasmaaiers en ander tuig.

20180213_174243.jpg

Welkom in De Heul!

Dat lijkt hier wel :

vwc sleutel.png

Succes jongens :)

Misschien als hij morgen niet gevonden is, dan pik ik hem op :)

Zo net terug van een ritje door het Westland. Mooie locatie en het was nog wel even zoeken naar de sleutel. Nogmaals bedankt Fompert!
20180216_114553.jpg

Ik moet even op zoek naar een plaatsnaambord en geschikte locatie hier in de buurt. Begin volgende week heeft de vuurwerkstok een nieuwe plek en dan plaats ik het hier.

Ha! Goed om te zien dat de stok alweer aan de wandel is gegaan. Ik ben benieuwd wat de volgende locatie wordt.

Het was even zoeken naar zo'n bord hier in de regio, maar ik heb vandaag toch nog een geschikte locatie kunnen vinden.

Dit is de nieuwe locatie:
20180221_153430.jpg

De stok is geplant bij het rechter bord.

Hier een foto vanaf de andere kant. Het gaat nu dus om het bord links op de foto:
20180221_153514.jpg

20180221_153719.jpg
20180221_153835.jpg
20180221_153740.jpg

Het zou leuk zijn als de vuurwerkstok snel wordt gevonden. De sleutel zit in een zakje om het te beschermen tegen vocht en daardoor roest. Het bord heeft geen geultje waar de sleutel in kon. Hierdoor heb ik de sleutel deels in de grond gedrukt tussen de paal en de vuurwerkstok in.

Heel veel succes met zoeken. Zet hem op!

Laatst bewerkt:
Ik Heb de openingspost aangepast.
Mooi dat hij wat meters maakt, Zodra hij weer in de buurt is zal ik hem een fris jasje geven en tuinhout gebruiken ipv vuren.

Met dat het steeds drukker wordt online, zou het toch wel heel leuk zijn als de stok weer in t leven wordt geroepen. Kan iemand vertellen of die er nog ligt of dat die bij iemand in bezit is!

Met dat het steeds drukker wordt online, zou het toch wel heel leuk zijn als de stok weer in t leven wordt geroepen. Kan iemand vertellen of die er nog ligt of dat die bij iemand in bezit is!

Ik ben vorige week zaterdag nog langs de verstopplek gereden en de stok ligt er nog. Had eigenlijk verwacht dat de stok al lang weg zou zijn, aangezien er een aantal actieve leden in de buurt wonen. Binnenkort plaats ik nog wat foto's van de omgeving, als een soort duwtje in de goede richting. Hoop dat het spel dan weer op gang komt!

Zeg, breng dat ding eens terug naar Zuid-Limburg, even een rondje doen hier waar het allemaal ooit begonnen is :p

Zo, de arme stok is eindelijk uit zijn lijden verlost, na een hele hoop wind, regen, sneeuw & HITTE de afgelopen maanden. Denk dat ik hem maar goed ga vertroetelen de aankomende week:p

Update volgt vanzelfsprekend snel, denk dat ik hem richting regio Arnhem verplaats!

65617FE7-1297-4BAF-AF27-3E8D85708C94.jpg

Back
Bovenaan