Folders ruilen?

Ik doe graag mee, maar ik houd het bij de folders uit mijn buurt en de winkels waar ik mijn bestellingen bij doet.

Maar een oproepje.
Heeft iemand de folder van Dutch fireworks te Tiel van 2010?
Ik heb er ooit een mooie scan van gemaakt, maar ik ben de folder zelf kwijt.

O trouwens.
Als iemand folders van Tiel en omstreken wil, stuur mij een PM.
Ik vis voor Dim ook folders uit de oud papierbak.
Stuur me een PM, dan krijg je begin januari een witte enveloppe in de bus.

12.000 unieke folder, wat ontzettend veel zeg.
Wat een tijd zou hier ook in hebben gezeten zeg, petje af :applause:.

12.000 unieke folder, wat ontzettend veel zeg.
Wat een tijd zou hier ook in hebben gezeten zeg, petje af :applause:.

Zo, dat zeker! EN VOORAL ook veel hulp van medeliefhebbers!

Misschien aankomend jaar toch meer eens het ''Guinness Book of Records'' benaderen :)
Moet wel eerst nog een kleine 3-5000 folders uitzoeken van giften en aankopen van het afgelopen jaar.

OH JA! Niet onbelangrijke, de teller met folders voor 5 personen is opgelopen naar 11. We zijn met 5 toch?

Zo, dat zeker! EN VOORAL ook veel hulp van medeliefhebbers!

Misschien aankomend jaar toch meer eens het ''Guinness Book of Records'' benaderen :)
Moet wel eerst nog een kleine 3-5000 folders uitzoeken van giften en aankopen van het afgelopen jaar.

OH JA! Niet onbelangrijke, de teller met folders voor 5 personen is opgelopen naar 11. We zijn met 5 toch?

Ik doe sowieso mee ;-) Moet helaas zeggen dat ik nog 0,0 folders hier heb, maar ben van plan volgende week eens een mooi rondje door Enschede te gaan fietsen. De week voor de kerstvakantie fiets ik naar Gronau (Duitsland) en als ik tijd heb (en zin hahaha) trap ik ook binnenkort een keer door Hengelo :D
En natuurlijk aankomend weekend rondje Elburg en Wezep, ik heb der al zin in! Laat jullie weten als ik een buit hier heb, ik neem er overal 7 mee, dan denk ik dat ik er genoeg heb?

Zet het hier ook maar even neer,

Mede liefhebbers,

Ik ben in '95 begonnen met sparen van vuurwerkfolders. Inmiddels vele jaren verder maaaaar ik mis wat jaargangen. Wie kan me helpen aan :

2001 naar 2002
2005 naar 2006
2006 naar 2007(heb ik er maar 1)

En alles voor 1995 is natuurlijk ook welkom. Ik heb evt. folders om te ruilen,maar wil ook gewoon betalen natuurlijk.

Ik hoor graag van jullie.

Zet het hier ook maar even neer,

Mede liefhebbers,

Ik ben in '95 begonnen met sparen van vuurwerkfolders. Inmiddels vele jaren verder maaaaar ik mis wat jaargangen. Wie kan me helpen aan :

2001 naar 2002
2005 naar 2006
2006 naar 2007(heb ik er maar 1)

En alles voor 1995 is natuurlijk ook welkom. Ik heb evt. folders om te ruilen,maar wil ook gewoon betalen natuurlijk.

Ik hoor graag van jullie.

Heb ongetwijfeld nog wel wat van die jaren dubbel. Zelfs van voor 1995 nog.... Wat heb je te ruil?

Fijne avond.

Groet Dim

Het verzamelen staat momenteel op 5 stuks (nog geen dubbelen, alles met de post gehad) maar heb dinsdag ingepland om heel Enschede door te gaan (verwacht er dan minimaal 10 in vijfvoud te vinden) en misschien dat ik zelfs de bus even pak naar Hengelo :)

Zal een verslag plaatsen van mn folder-jacht-trip :D Meteen overal fotootjes maken

Leuk om te lezen Koala. Ben benieuwd welke winkels je allemaal langs gaat.

Iemand die alvast wil ruilen
Heb de volgende folders
Vuurwerk mania 2016
Welkoop 2016
Multimate 2016
Rotje.nl proline 2016
Welkoop 2015
Devuurwerkvakman 2012/2013

Als iemand iets wil ruilen stuur me dan ff een priveberichtje! ;)

IMG_20161212_212908.jpg

Hier ook een kleine greep uit mijn "collectie".

Het is niet dat ik echt folders spaar, maar meer dat ze door de jaren heen allemaal in een bak zijn beland. Er zit van alles tussen vanaf 2008. Voornamelijk Nederlandse folders uit het zuiden, maar ook een aantal folders uit Spanje, Frankrijk en België.

Mocht iemand interesse hebben kan ik wel eens in wat meer detail gaan kijken wat er tussen zit. Zelf doe ik er niet echt veel mee, dus zou leuk zijn als er wat naar een liefhebber gaat die er goed voor zorgt.

Bekijk bijlage 30418

Hier ook een kleine greep uit mijn "collectie".

Het is niet dat ik echt folders spaar, maar meer dat ze door de jaren heen allemaal in een bak zijn beland. Er zit van alles tussen vanaf 2008. Voornamelijk Nederlandse folders uit het zuiden, maar ook een aantal folders uit Spanje, Frankrijk en België.

Mocht iemand interesse hebben kan ik wel eens in wat meer detail gaan kijken wat er tussen zit. Zelf doe ik er niet echt veel mee, dus zou leuk zijn als er wat naar een liefhebber gaat die er goed voor zorgt.

Mooie collectie, ik denk dat je Dim er heel blij mee kan maken. Als er dan nog iets leuks overblijft hou ik me van harte aanbevolen :)

Mooie collectie, ik denk dat je Dim er heel blij mee kan maken. Als er dan nog iets leuks overblijft hou ik me van harte aanbevolen :)

Beter!! Heb zeker interesse, uiteraard gaan de dubbele folders dan weer door naar de anderen! :)

Heb inmiddels ook al 7 verschillende folders. Van iedere folder heb ik ongeveer 4 tot 10 stuks dat verschilt per winkel. Ik verneem het wel na de jaarwisseling.

Heb nu 10 verschillende voor de ruil (iig, waar ik er meerdere verschillende van heb, ook een aantal slechts dubbel), volgende week vrijdag naar Duitsland waar ik er een kleine 10 bij hoop te scoren, thuis nog wat gaan halen, zal rond de 25 stuks uitkomen gok ik :)

Gisteren naar Losser en Lonneker gefietst (30 kilometer) en via Glanerbrug terug :) Helaas laat de agenda een tripje naar Hengelo niet toe (volgende week tentamenweek, ja ik weet het, welke sukkel plant dit de week voor kerstmis...) maar heb ook een paar keer de Valk-folder om dat dan weer te compenseren :)

Back
Bovenaan