Folders ruilen?

Ik heb dubbel uit regio Zuid-Holland:
2016: Vulcan/Schuurmans
Broekhoff (Magnum Series)
2015: Vuurwerk Mania
2014: Lesli
Zena
2013: Broekhoff (Crown)
Zena
Rubro
Katan (2 soorten)
Hardix (dubbel)
A4tje Hardix Outlet
A4tje Zena (algemeen)
2012: GBV
Hardix
Broekhoff (Crown)
2011: Broekhoff (Crown)
Hardix
GBV
2009: Broekhoff (Dynamic / High Performance)
GBV
Broekhoff (Crown)
2008: GBV
Lesli
2007: Wolff (Dynasty / Full Loaded)
2006: Wolff (Dynasty / Full Loaded)

Ruilen voor andere folders uit de zelfde jaartallen zou nice zijn, maar anders kan ik ze ook gewoon opsturen :)

Wanneer ik thuis ben zal ik kijken wat ik voor je in de aanbieding heb :D

Hey Koala, wil je de folders nog?

Mijn excuses voor de late reactie. Ik ben op zoek gegaan en heb alleen nog wat folders uit Enschede van vorig jaar! Als je me je adres doet, stuur ik die voor je op :-D

Natuurlijk zou ik die van je graag willen hebben :p

Goeiemiddag! Ik ben al weer druk aan het verzamelen en zal waarschijnlijk over anderhalve week een tocht door Twente (lees: Enschede en omgeving) maken op zoek naar Folders, en de dag daarna de grens over om bij de Duitse supers weer folders in te slaan. Voor wie moet ik een setje meenemen zodat we in januari kunnen ruilen? Graag hier reageren voor de gezelligheid, of doe me een berichtje :D Ik hoop dat we tot een aantal mooie ruil-deals kunnen komen!

Goeiemiddag! Ik ben al weer druk aan het verzamelen en zal waarschijnlijk over anderhalve week een tocht door Twente (lees: Enschede en omgeving) maken op zoek naar Folders, en de dag daarna de grens over om bij de Duitse supers weer folders in te slaan. Voor wie moet ik een setje meenemen zodat we in januari kunnen ruilen? Graag hier reageren voor de gezelligheid, of doe me een berichtje :D Ik hoop dat we tot een aantal mooie ruil-deals kunnen komen!

Als je wat mee kan nemen graag.
Ik zal hier in de regio Utrecht gaan verzamelen.

20171216_152639.jpg

+- 40 folders van 2015-2016 en 2016-2017

Voornamelijk lokale dealer folders.

Pm bij intresse, anders maakt de vrouw de kachel der mee aan ben ik bang voor :p:p

Mvg,

FexZy

*Gereserveerd voor koala

Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die graag van hun folders af willen?

tijd geleden folders zowat allemaal weggegeven maar begint nou toch weer te kriebelen

Back
Bovenaan