Folder Lidl Duitsland 2025

Dus als je een kilometer of 100-150 aanhoudt zit je sowieso wel goed qua drukte?
Dat ligt eraan welke kant je op gaat.. voorbeeld. Kleve (waar iedereen heen gaat bijna) naar Keulen is 120km..daar wil je ook niet zijn. Mijn ervaring hoe noordelijker hoe beter al blijft het verbazen dat de duitsers zelf nu de rijen creeren ook tov paar jaar geleden dus een garantie is het nooit.

Vorig jaar ca 100 km vanaf Nijmegen en was gewoon ook kneiterdruk in Dinslaken. Nu waarschijnlijk weer een stapje verder richting Essen. En vanuit daar terug richting NL als het niet in één keer lukt, andere winkels bezoeken. Mooie dagbesteding! Vergeet de Curryworst niet!

Vorig jaar ca 100 km vanaf Nijmegen en was gewoon ook kneiterdruk in Dinslaken. Nu waarschijnlijk weer een stapje verder richting Essen. En vanuit daar terug richting NL als het niet in één keer lukt, andere winkels bezoeken. Mooie dagbesteding! Vergeet de Curryworst niet!
Ook daar was het dus nog kneiterdruk

Gladbeck, Botrop

Dus als je een kilometer of 100-150 aanhoudt zit je sowieso wel goed qua drukte?
Ik ben een x aantal jaar geleden naar Moers gereden.
Bij de Aldi stond al een rij voordat ze 3 kwartier open gingen.
Iedereen graaien, ik heb een aantal Bungano fonteinen kunnen scoren.
Nadat iedereen de schappen hadden leeggehaald ging het per formulier totdat de voorraden op waren.
Bij de Lidl in dezelfde plaats ging het een stuk beter. Artikel werden opgeroepen als ze per karton binnen kwamen.
Ik heb op de single shots na alles kunnen scoren.

Ik winkel regelmatig in Kranenburg, want de boodschappen en de benzine is lekker goedkoop. Maar tijdens de verkoopdagen zien mij er niet.
Maar het blijft gaaf om je vuurwerk af te rekenen met een paar flessen weizenbier.

Aan iedereen in dit forum: spread the word! Ga niet, ik herhaal ga niet naar DE dit jaar! Alles is like illegaal en ehh grenscontroles en ehh hamsteren in de schappen dus gewoon niet de moeite waard! - liefs een grensbewoner die hoopt op een rustiger duitsland dit jaar 😂

Maakt het ook nog uit welk tijdstip op de dag je gaat? Vroeger stond ik altijd vooraan in de rij bij de Kaufland echter moest je elk jaar eerder aanwezig zijn om diezelfde plek te bemachtigen, toen ben ik afgehaakt. Is een halfuur voor sluitingstijd bijv niet rustiger?

Maakt het ook nog uit welk tijdstip op de dag je gaat? Vroeger stond ik altijd vooraan in de rij bij de Kaufland echter moest je elk jaar eerder aanwezig zijn om diezelfde plek te bemachtigen, toen ben ik afgehaakt. Is een halfuur voor sluitingstijd bijv niet rustiger?

Voorheen deed ik dat altijd, een uurtje voor sluit, was alles op voorraad etc. Maar de laatste jaren is dat helaas vervallen en wordt er bijna niks meer aangevuld.

• Like
Waarderingen: Kees
Ik ben op bezoek bij familie in Olpe de 29ste, wat ik van hen hoor is het daar niet dringen bij de winkels en kan ik in alle rust mijn fonteinen collectie gaan maximaliseren bij Aldi, Lidl, Netto, kaufland en nog enkele leuke winkels.

Voor mensen uit in ieder geval het noordelijke deel van het land: hier is het niet zo extreem als regio Nijmegen enzo gelukkig. Wel in de directe grensregio maar iets verder prima te doen.

Back
Bovenaan