Folder Lidl Duitsland 2025

Goed om te zien dat er nauwelijks prijsstijging is. Albert veelbelovend, maar zal voor velen wel weer misgrijpen worden.

Zelf wilde ik Lidl afgelopen jaar proberen door dieper in Duitsland te rijden. Maar ongekende gekte en dus overgeslagen.

Zeker qua budget wel erg leuk om stookvoer af te halen!

Thanks voor het delen!

Ik kan van best wat producten gewoon helemaal niets vinden.
Zelfs niet met de QR code.

Naja we gaan we zien.

Overigens sla ik DE dit jaar over.. echt veelste, maar dan ook veeeelste druk. Zelfs dieper in DE

Ben in twijfel om eens naar Duitsland te gaan maar als ik die hamsterverhalen lees heb ik er al helemaal geen zin meer in. Skip denk ik ook maar dit jaar.

• Like
Waarderingen: BENZ
Ik snap de mensen die skippen, maar ik denk dat het de komende jaren vanaf nu alleen maar gekker zal worden als er geen verkoop meer is in NL!

• Like
Waarderingen: BENZ
Heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar zie vaak reacties van mensen dat ze dieper Duitsland in zijn gegaan. Hebben we het dan over 50km of 200km?

Heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar zie vaak reacties van mensen dat ze dieper Duitsland in zijn gegaan. Hebben we het dan over 50km of 200km?
Ook vaak zat dieper Duitsland in gegaan, als je een beetje een half uur tot 3kwartier Duitsland in rijd is het prima te doen. Enigste nadeel is dat ze daar veel minder vaak bijvullen dan net over de grens.

Omgeving Nijmegen is het niet te doen inderdaad. Bij filialen meer dan 50km van de grens verkopen ze altijd al minder vuurwerk en is ook vaak het assortiment van de winkels heel matig.

De duitsers zelf kopen ook steeds meer en meer. Sowiewo bij de grensregio wegblijven en de grote steden.

98%van de mensen vertonen kuddegedrag en gaan in de rij staan of niet bereid om wat verder te rijden..

Kleine tip.. let op de NL grens hoe die loopt op de kaart. Soms denk je dat je een half uur dieper duitsland in bent maar hemelsbreed evenver of zelfs nog dichterbij NL..

Back
Bovenaan