Vuurwerkk023
VWC lid
RIP Black Ice, de cake die de start van mijn vuurwerkobsessie betekende![]()
De herinneringen blijven eeuwig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
RIP Black Ice, de cake die de start van mijn vuurwerkobsessie betekende![]()
Dat ligt eraan welke kant je op gaat.. voorbeeld. Kleve (waar iedereen heen gaat bijna) naar Keulen is 120km..daar wil je ook niet zijn. Mijn ervaring hoe noordelijker hoe beter al blijft het verbazen dat de duitsers zelf nu de rijen creeren ook tov paar jaar geleden dus een garantie is het nooit.Dus als je een kilometer of 100-150 aanhoudt zit je sowieso wel goed qua drukte?
Ik ben laatste keer dat ik geweest ben ben ik tot ruim 100km DE ingereden.. echt een gekkenhuis.. alsof de wereld vergingHeb het zelf ook nog nooit gedaan, maar zie vaak reacties van mensen dat ze dieper Duitsland in zijn gegaan. Hebben we het dan over 50km of 200km?
Ook daar was het dus nog kneiterdrukVorig jaar ca 100 km vanaf Nijmegen en was gewoon ook kneiterdruk in Dinslaken. Nu waarschijnlijk weer een stapje verder richting Essen. En vanuit daar terug richting NL als het niet in één keer lukt, andere winkels bezoeken. Mooie dagbesteding! Vergeet de Curryworst niet!
Hoe diep ben je Duitsland in geweest dan ?Zelf wilde ik Lidl afgelopen jaar proberen door dieper in Duitsland te rijden.
Ik ben een x aantal jaar geleden naar Moers gereden.Dus als je een kilometer of 100-150 aanhoudt zit je sowieso wel goed qua drukte?
Hoe diep ben je Duitsland in geweest dan ?
Niet te ver dus. Mocht ik gaan wil ik zeker tot na Koln rijden.Eerst Wesel, daarna Ratingen geprobeerd.
Niet te ver dus. Mocht ik gaan wil ik zeker tot na Koln rijden.
Serieus, wat hebben die daar nu weer te zoeken. Weten ze niet dat wij voor gaanJa zal je kunnen doen, maar vgm maakt het niet zoveel uit en is het overal gekkenwerk. Want het waren ook volle bak Duitsers die in wesel stonden en amper Nederlanders.

Maakt het ook nog uit welk tijdstip op de dag je gaat? Vroeger stond ik altijd vooraan in de rij bij de Kaufland echter moest je elk jaar eerder aanwezig zijn om diezelfde plek te bemachtigen, toen ben ik afgehaakt. Is een halfuur voor sluitingstijd bijv niet rustiger?
En hier gelijk een kaart waar ze Albert verkopen
Bekijk bijlage 1819114