Folder 2008-2009

Zijn verschillende acties toegevoegd, zo zie je bijv. bij de cake van €159,- dat je er een cake van €35,- gratis bij krijgt, dat zijn toch leuke acties voor de mensen die zo'n cake willen hebben.

Heel veel mensen klagen over de prijzen van Schuurmans (waaronder ikzelf)

Maar what about de prijzen van Breeschoten?

dat is toch niet normaal wat ze durven te vragen voor sommige 500 grammers?

Breeschoten heeft blijkbaar geen "angst" zichzelf uit de markt te prijzen

Heel veel mensen klagen over de prijzen van Schuurmans (waaronder ikzelf)

Maar what about de prijzen van Breeschoten?

dat is toch niet normaal wat ze durven te vragen voor sommige 500 grammers?

Breeschoten heeft blijkbaar geen "angst" zichzelf uit de markt te prijzen

Ik ben het met je eens dat Schuurmans nu teveel vraagt voor te weinig effect.....

Breeschoten was altijd al zo'n beetje de duurste der NL importeurs. Ze zijn er nooit bang geweest zich uit de markt te prijzen, sterker nog: er is een hele marketingstrategie die hun ertoe heeft gezet de prijsstelling te hanteren die er nu hanteren.

Ik heb de folder nu ook bekeken.
De prijzen van de pakketten, de 200 grammers, en het los vuurwerk zijn redelijk.
Maar de prijzen van de 500 grammers steken met kop en schouders boven de andere importeurs uit.
Breeschoten heeft mooi vuurwerk, ikzelf ga voor een paar mooie 200 grammers.

Het valt mij op dat veel vuurwerk wat jaren geleden bij hun in de folder stond er nu nog steeds in staat. De nieuwe producten die er bij zijn gekomen de afgelopen jaren die zijn gewoon veel te duur! Marketing of niet.. voor mij al jaren geen Breeschoten meer. Al hoop ik toch stiekem dat ze nog eens met mooie betaalbare cake's op de markt komen omdat ik het een aantal jaren terug een top bedrijf vond.

De prijzen zijn redelijk stabiel gebleven zo op het eerste gezicht. Zo te zien hebben ze zelf ook gezien dat sommige 500 grams cakes te duur waren, maar ondanks de korting (of gratis cake) vind ik het nog steeds vrij prijzig. Helaas te duur voor mijn budget.

Ik snap inderdaad niet dat ze €159 voor één cake kunnen vragen.. Zelfs met een gratis cake is dat nog veel te veel (denk ik, want heb ze niet gehad, dus echt een oordeel kan ik niet geven).
Verder wel een mooie folder :)

VUURWERKFOLDERS VERSPREID 2008-12-08

De vuurwerkfolders 2008 van www.DEvuurwerkwinkel.nl en www.vuurwerkconcurrent.nl zijn verspreid.

Met een oplage van bijna 3 miljoen folders is de kans klein dat deze folder ergens niet in de brievenbus valt. Mocht dit wel het geval zijn dan heeft de consument altijd de mogelijkheid om de folder bij de dealer af te halen.

Op beide webshops is voor concumenten eenvoudig te bekijken waar de dealers gevestigd zijn en door middel van een postcode zoekopdracht kan de dichtstbijzijnde dealer gevonden worden.

Kijk op www.devuurwerkwinkel.nl of www.vuurwerkconcurrent.nl voor meer informatie.

http://www.breeschoten.nl/?pageId=218&dId=49&dType=nieuws

Back
Bovenaan