Fobiac's

mikeole

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Fobiac's
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal shots: 13 shots
Effectomschrijving: Verschillende effecten
Richtprijs: adviesprijs 175 euro
Verpakkingseenheid:

img_1626.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
12 verschillende 13 schots cakes, ik ben benieuwd naar het onderlinge verschil, het label ziet er zowieso al heel erg strak uit.

Ziet dr uit als een leuk pakketje. Ik ben ook benieuwd naar het onderlinge verschil, of er daadwerkelijk andere effecten in zitten:) Is de prijs hier al van bekend?:)

Labels zijn fantastisch! Eigenlijk heel makkelijk bedacht, maar heel goed uitgewerkt! 12 verschillende soorten 13 schots cakes, dat lijkt mij een topper te worden!

Ziet er prachtig uit, een lust voor het oog.
Ben er benieuwd naar de effecten en de prijs.
Wordt dit los verkocht, of als pakket?

Kan interessant worden met een leuke prijs, maar ik vind het echt gruwelijk lelijk ouderwetse goedkope labels; zelfs een knurft als ik kan dat thuis op m'n pc'tje zo maken en d'r zit geen greintje creativiteit in (vuurwerk in een verschillend vormpje, letters ander kleurtje...voilà). Maar ik ben wel heel benieuwd naar de uitwerkingen, daar gaat 't om, en de diversiteit in de cakes.

:rolleyes: als zit er een chinese krant om heen gewikkeld dat zal me een worst wezen als het ktuit en de effecten maar goed zijn

Zal me niks verbazen dat het rond de 175 euro gaat kosten als het niet meer is. Ben reuze benieuwd! wanneer gaat het bekend worden?

Mvg michel

Ik hoop zelf op een prijs van 120/150 euro, als er dan nog goede verschillende effecten in zitten verwerkt dan lijkt me dit een erg goed pakket. Anders koop ik liever het Buurtassortiment en met een leuke korting neem ik China by Night er ook nog bij.

Maar zonder filmpje kan ik nog niet oordelen, en zonder prijs ook niet, afwachten dus maar. :)

Zal me niks verbazen dat het rond de 175 euro gaat kosten als het niet meer is. Ben reuze benieuwd! wanneer gaat het bekend worden?

Mvg michel

Ik weet wat de prijs per stuk is, wanneer ik die prijs aanhoud dan kom je ruim boven de 175 euro uit, maar wie weet kost het minder wanneer je ze alle 12 koopt!

Katan kennende (afgelopen 2 jaar) verkopen ze die 13 schots cakes voor niet meer dan 10 euro per stuk. De "adviesprijs" zal dan een stuk hoger zijn.

Back
Bovenaan