Fobiac's

Ik heb vanavond 3 Fobiac cakes mogen bewonderen bij de demo van de Carlton en ze zijn inderdaad van het niveau Super4, aardig dus.
 
Ik heb verhalen gehoord dat deze cake is uitverkocht bij de importeur zelf, of niet geleverd kan worden? Hoe steekt de vork in de steel?
 
kan wel geleverd worden heb de kartons al gezien
maar ik heb ook gehoord dat hij niet nageleverd kan worden
 
nou als ie op is dan is ie op zijn genoeg andere
cakes die bij mij het ook goed doen
maar ja is een mooie serie toch
keuze zat in de China Label
 
op is op, maar dat is bij iedere winkel zo. Er is nog wel voorraad, maar toch raadzaam via de webshop te bestellen! :)
 
Lijkt me een mooi assortimentje, maar zolang er niemand ervaring mee heeft en er ook geen filmpjes van zijn laat ik ze links liggen. ;)
 
heb er 1 gezien en ga zo nog even ass bestellen zal proberen van deze ene een filmpje te uploaden
 
Zeker géén spijt van gehad.. had maar 4 van de 12 potten die ik had meegenomen naar mijn schoonouders vanwege de mist dreiging (achteraf viel het mee), maar ze waren stuk voor stuk zeer goed te noemen. Ze hadden allemaal een ander effect met een zeer goede burst en effect grootte. Je moet ze qua kwaliteit zeker zien als de super 4 van crown :)
 
Ik heb ze gehad en ik vond ze wel mooi. Helaas gingen er 2 van de 12 er niet helemaal af. Ik heb alle 12 fobiacs bij elkaar gedaan en er 1 lont doorheen gedaan. Ik zal volgende week een filmpje en een foto ervan uploaden. Gr
 
Ik heb ze gehad en ik vond ze wel mooi. Helaas gingen er 2 van de 12 er niet helemaal af. Ik heb alle 12 fobiacs bij elkaar gedaan en er 1 lont doorheen gedaan. Ik zal volgende week een filmpje en een foto ervan uploaden. Gr

Hallo Superviswouter,

In welke winkel heb je deze gekocht?uiteraard krijg je deze aan het eind van het jaar bij je eventuele bestelling gratis erbij bij.Vuurwerk moet altijd in het geheel tot ontbranding komen..
 
Ik zal dit gelijk doorkoppelen naar Goes vuurwerk,als je doen wilt mail ook even naar goes vuurwerk over de afspraak...
 
Ik heb er een aantal gezien. Je kunt ze vergelijken met de goede lading 13 schots batterijen van Salon Roger uit Belgie. Ik weet niet of je daarmee bekend bent? In ieder geval zijn ze allemaal maximaal gevuld. 13 schoten is helaas wel redelijk snel verschoten, maar het waren wel verschillende effecten. Zover ik mij ken herinneren heb ik er 3 meegemaakt, en was ik over alle drie dik tevreden.
 
Back
Bovenaan