Fobiac's

Fobiac´s assortiment € 175,00

VAN 227.40 VOOR 175.00 !!
UW VOORDEEL : 25%
NERGENS GOEDKOPER!

12x 13 schots - 195 gram p/st
Maximaal gevulde 13 schots cake's, 12 stuks in pakket.

Inderdaad een 25% korting op de normale prijs, 175 euro voor 12 betkend 14,60 per stuk.

Heren van katan,jullie zouden ons een plezier doen,met de effecten. Althans ik vind het fijn,om te weten waar ik aan toe ben,als ik zou overwegen om de 12 stuks te halen.

Het zijn 12 verschillende effecten... :)
De prijs zal een (heel) stuk lager liggen dan de adviesprijs. :bye:

Deze zijn nu bij Stienen Fireworks in de weekaanbieding
Het complete pakket dus alle 12 de cake's voor 125 euro

http://www.stienenfireworks.nl/shop/index.php?route=product/product&path=60&product_id=217

Dat is een hele betaalbare prijs voor deze cakes. Prijs is ongeveer vergelijkbaar als de Thor Messiers in Nederland. Alleen heb je hier meer grammen per schot, en bij de Messiers meer schoten. Ik vind dit een heel gaaf pakket, 13 schots potten (evenals 19 schots) trekken mij erg aan.

Voor de effecten.....kijk maar naar de bekende serie van de super 4

Oftewel....zeer leuke cakes voor weinagh

En toch zou ik het op prijs stellen om dit keer wat meer info te krijgen en niet weer zo geheimzinig te doen, net zoals vorig jaar met de zogenaamde No name cakes waarbij ze wel donders goed wisten dat het allemaal knalcakes waren.
Dus, kom op geef maar van enkele effecten aan en dan kunnen wij tenminste overwegen deze te bestellen of niet. Met het antwoord "het zijn allemaal verschillende effecten" kan ik niks mee. Red peony en green peony zijn ook twee verschillende effecten in 't vuurwerkwereldje, maar daar wacht ik niet op.

Ik vind 175 euro geen koopje. Het zal eigenlijk 175 euro adviesprijs moeten zijn en dat Katan zelf daar nog onder gaat zitten. Wat overigens vreemd is is dat Katan een 13 sh cake in zijn assortiment verkoopt voor € 9,75

als dit de prijs is een goede vervanger voor het buurtassortiment
prijs gelijk per schot en allebei max gevuld

Net een tikkie te duur voor mij om het erop te gokken dit jaar, zo zonder filmpjes en ervaringen:)

Of je geeft gewoon een lijstje van alle effecten die in deze 12 cakes zitten verwerkt. De gemiddelde freak kiest zijn producten zorgvuldig op effect en kwaliteit. Daarmee overtuigen we onszelf om dat product te kopen of juist te laten staan. Jouw ontwijkende antwoorden op de meermaals gestelde vragen wat de effecten zijn doet mij vermoeden dat wij ons met dat antwoord dus niet zouden kunnen overtuigen het te kopen en de aanwezigheid van twijfel dus gunstiger is voor jullie.

Wat een onzin.

3307, ik weet zo 123 niet wat alle effecten zijn in deze 12 cakes. moet daarvoor maar even kijken of ik dat kan vinden. De dozen zijn net binnen dus op Chinese film/in China beoordelen is anders dan in het echt!
Straks geven we effecten prijs die in China te zien waren en is achteraf het effect aangepast! Vervolgens krijgen wij weer een tegenreactie van forumleden dat onze reacties niet kloppend zijn.
Zijn we even wat voorzichtiger met exacte details plaatsen is het weer niet goed..

Ik heb ze besteld! Prijs is best te doen(125 euro). En stel dat het tegenvalt, jammer en volgend jaar beter. Ik zal alles ook op film zetten en even op het forum droppen. Ik steek ze alleen wel allemaal snel af met 1 lont dus alle effecten zitten door elkaar heen maar met een beetje puzzelen komen we vast wel uit de effecten.
Gr. Wouter

3307, ik weet zo 123 niet wat alle effecten zijn in deze 12 cakes. moet daarvoor maar even kijken of ik dat kan vinden. De dozen zijn net binnen dus op Chinese film/in China beoordelen is anders dan in het echt!
Straks geven we effecten prijs die in China te zien waren en is achteraf het effect aangepast! Vervolgens krijgen wij weer een tegenreactie van forumleden dat onze reacties niet kloppend zijn.
Zijn we even wat voorzichtiger met exacte details plaatsen is het weer niet goed..

Ok, met dát als reden kan ik enige terughoudendheid met het verstrekken van informatie wel begrijpen.
De effecten kenbaar maken onder voorbehoud is ook een optie. Dan weten we toch nog "iets" maar heeft niemand, wanneer de afspraken weer eens niet worden nagekomen, een legitieme reden om weer te lopen zeiken na afloop.

Back
Bovenaan