Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Ik geniet altijd van je YT filmpjes! Ergens toch balen dat ik las dat je dit jaar een stuk mindert.. of veranderd het stiekem nog?

Ik minder dit jaar flink met de inkoop, maar niet zozeer met het afsteken. Dat komt wel goed, zullen nog steeds veel kwaliteitsproducten zijn en heel de avond stoken. Heb vooral wat voorraad die op moet.
Goed te horen!

Klinkt als een droom.. voorraad dat op moet!

Ik zag in de productfilm al dat ie rap was, hoopte dat ie in de straat net wat rustiger ging maar niet het geval. Zonde, want hij is echt mooi in de effecten met erg felle kleuren. Het sierlijke wat de Marïo gold zou kunnen hebben wordt zo teniet gedaan. Daarnaast een te dure cake, maar goed wilde hem 1x hebben voor in de straat. Helaas ook een druppel op de lens, zo'n mooi weer was het niet afgelopen oud&nieuw.

Mooie cakes en top die V-shape! Vraagje, hoe crëeer je een V-shape bij 2 compounds zoals je dat bij de katan specials weleens deed?

Is dat op eenzelfde manier met een verhoogd stuk karton in het midden?
Wil hier zelf ook wat mee doen, maar dan met 2x de Crackle king om in een showtje te verwerken.

Goed bezig met uploaden, komen veel toffe producten langs!

Groeten, Peter

Mooie cakes en top die V-shape! Vraagje, hoe crëeer je een V-shape bij 2 compounds zoals je dat bij de katan specials weleens deed?

Is dat op eenzelfde manier met een verhoogd stuk karton in het midden?
Wil hier zelf ook wat mee doen, maar dan met 2x de Crackle king om in een showtje te verwerken.

Goed bezig met uploaden, komen veel toffe producten langs!

Groeten, Peter
Beste werkt om een stoeptegel te pakken en de compounds daar op te zetten, dan de compounds in het midden niet elkaar te laten raken. Dan heb je een mooie hoek, en werkt perfect. Staat harstikke stabiel, zo heb ik dat met de specials gedaan en ook de 12u project van afgelopen jaar. Met cakes kan dat ook, maar is wat minder stabiel, dus tegenwoordig doe ik daar een eigen gemaakt karton onder (gewoon met de omdoos stuk karton dubbelvouwen en dan ducttape eroverheen.) werkt perfect, zo vooraf vastzetten is veel werk en levert niet meer op.

Eens met de reacties hier boven, elke keer weer een feestje om dit topic te openen. Wat moesten we zonder filmers zoals jou, het maakt het aftellen naar oud en nieuw zoveel makkelijker en leuker en het helpt ook zeker om de collectie compleet te maken.

Echt wel prima doosje, zeker voor 20mm! Viel me niks tegen in de straat, zeker gezien het formaat. Effecten zijn ook onderscheidend genoeg.

Ik had niet heel veel verwacht van deze potjes, en dat is ook redelijk waar gebleken. Goedkoop, weinig schoten. Tja om in de vooravond mee te beginnen is het nog wel ok, maar als je het vergelijkt met de willow blaster wat er uit 20mm kan komen.. Maar volgens mij ook een archief artikel dus niet veel meer te verkrijgen.

Hij heeft niet veel schoten en is daardoor per schot redelijk aan de prijs, maar vond deze verrassend goede spinners hebben. Dat zie ik niet vaak meer, helemaal niet in losse cakes. De effecten zelf zijn ok, dus niet een heel bijzondere cakes maar als je van spinners houdt zeker erbij nemen. Vortex wel een goed gekozen naam dus, alsdus ook mijn maat die stond te filmen.

De finale van de cake red hem, die kleuren vond ik wel erg sterk. Effecten zijn wat mager en simpel maar toch is deze Liebefunkeln blijven hangen als een leuke cake. Verwachtingen waren laag, en aan het begin van de avond geschoten maar toch. Prima voor erbij!

Of het nu een meerwaarde had om de hummingbird per twee te schieten twijfel ik aan, mogelijk beter achter elkaar. Jaste er snel doorheen zo, maar het effect blijf ik fantastisch vinden. Helaas weinig hummer cakes te krijgen, en deze is vrij fors qua prijs. Maar toch erg tof om in de straat te hebben. Las wat klachten over slechte hummers, is mij niet bijgebleven in de straat en op film vind ik het prima overkomen

Kleine potjes van Rubro maar knallen er lekker op. Veel schoten, niet super bijzonder qua effect maar wel lekkere burst. Ik mis nog een beetje een TI-salute ertussendoor maar dat zal wel met regels enzo te maken hebben. Prima nieuw jasje voor de heavy legend series.

Gisteren nog je compilaties bekeken, wat blijft dat toch heerlijk wegkijken en sfeer proeven. Het enthousiasme die er heerst is ook zeer aanstekelijk. Hoe dan ook, ga zo door en zie de beelden van aankomende jaarwisseling graag tegemoet!

Back
Bovenaan