Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik minder dit jaar flink met de inkoop, maar niet zozeer met het afsteken. Dat komt wel goed, zullen nog steeds veel kwaliteitsproducten zijn en heel de avond stoken. Heb vooral wat voorraad die op moet.Ik geniet altijd van je YT filmpjes! Ergens toch balen dat ik las dat je dit jaar een stuk mindert.. of veranderd het stiekem nog?
Goed te horen!Ik minder dit jaar flink met de inkoop, maar niet zozeer met het afsteken. Dat komt wel goed, zullen nog steeds veel kwaliteitsproducten zijn en heel de avond stoken. Heb vooral wat voorraad die op moet.
Komt vast door het weer van afgelopen 2 jaarIk minder dit jaar flink met de inkoop, maar niet zozeer met het afsteken. Dat komt wel goed, zullen nog steeds veel kwaliteitsproducten zijn en heel de avond stoken. Heb vooral wat voorraad die op moet.
Beste werkt om een stoeptegel te pakken en de compounds daar op te zetten, dan de compounds in het midden niet elkaar te laten raken. Dan heb je een mooie hoek, en werkt perfect. Staat harstikke stabiel, zo heb ik dat met de specials gedaan en ook de 12u project van afgelopen jaar. Met cakes kan dat ook, maar is wat minder stabiel, dus tegenwoordig doe ik daar een eigen gemaakt karton onder (gewoon met de omdoos stuk karton dubbelvouwen en dan ducttape eroverheen.) werkt perfect, zo vooraf vastzetten is veel werk en levert niet meer op.Mooie cakes en top die V-shape! Vraagje, hoe crëeer je een V-shape bij 2 compounds zoals je dat bij de katan specials weleens deed?
Is dat op eenzelfde manier met een verhoogd stuk karton in het midden?
Wil hier zelf ook wat mee doen, maar dan met 2x de Crackle king om in een showtje te verwerken.
Goed bezig met uploaden, komen veel toffe producten langs!
Groeten, Peter
Thanks! Altijd goed te horenIk vermaak mij hier goed ja, net even alles terug gekeken van de afgelopen 2 pagina's. Wat een prachtige collectie.
Dat, en een ruggegraat van lik me vestje haha. Teveel aanbiedingen willen kopen.Komt vast door het weer van afgelopen 2 jaar![]()
Als allereerst bedankt Flutsjah voor de content die je gegenereerd hebt de afgelopen seizoenen, we kunnen de handen schudden betreffende een smaak! En dit mooie voorbeeld waar ik zelf al heel lang over piekerde hoe het nu aan te pakken..Erg mooie cakes die ook lang doorgaan. Hier per 2 in v shape.