sprinkhaan
VWC lid
Spring fairy land. Dure cake , daar mag je dan ook kwaliteit voor terug verwachten. Kwsm totaal niet in de buurt van wat er op het demo filmpje werd getoond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij was de flop van dit jaar de Zena Nr1. Schoot hem per 2 dus had op een hoop geweld gerekend, maar niet gekregen. De 2016 versie is duidelijk een stuk softer.
Voor mij was de flop van dit jaar de Zena Nr1. Schoot hem per 2 dus had op een hoop geweld gerekend, maar niet gekregen. De 2016 versie is duidelijk een stuk softer.
Counts revenge van witte, alles in 2 seconden eruit knallen en een importeur die beweert dat het aan de gebruiker ligt. Geen witte meer voor mij.
Flopper vond ik de vervanger van de Crank, een cake uit de Big 19 serie. Opzich nog geen slechte cake (deep space in mijn geval), maar natuurlijk absoluut geen bijzondere cake wat de Crank natuurlijk wel is.
Daarnaast vond ik de Decibull fontein ook echt een aanfluiting voor het geld. Enige mooie eraan waren de blauwe parels...
Airborn van Cafferata, geen Crysanthemum crackling boeketten en wel hele korte fontein.
The Junk was voor mij een grote tegenvaller
Besteld na aanleiding van de importeursdemo in Kampen, want wat een juweeltje was het daar!! Mooie grote gouden palm!!!
In de voorverkoop met de vuurwerkmania actie 28x besteld, want heel de lucht met dik goud, wie wil dat niet? De realiteit 5 gouden streepjes en groene glitters![]()