Flopper van het jaar 2016/2017

Spring fairy land. Dure cake , daar mag je dan ook kwaliteit voor terug verwachten. Kwsm totaal niet in de buurt van wat er op het demo filmpje werd getoond!

Weliswaar geen belachelijk duur item maar viel toch erg tegen:

De Screaming Vulcan van Wolff.

Vorig jaar prachtig met schelle fluit en helder blauwe effecten, nu een fluitje van een nanoseconde, daarna een goedkoop crackling fonteintje en tot slot een plop ipv een fluit.

Zou 50 gram kruit moeten hebben, had slechts 17,5 gram volgens het etiket.

Beetje een naaistreek Wolff.

Ik lees veel slechte verhalen over de spring fairytail, dan ben ik toch wel.blij dat ik hem niet gekocht hebt

Pijlenpakket Space Cowboy van Vulcan. Wat een aanfluiting. Ik had hem gekocht omdat ik mijn gratis cakes van de membercard moest ophalen en die dealer nog wat inkomsten gunde.

25 euro weggegooid geld

Weinig tegenvallers gehad. Het enige wat mij wel tegen viel was het doorlontsysteem van Rubro Vuurwerk. Maar dat was ook niet bij alle producten zo.

Cafferata - Sky Neptunes pijlenpakket, 27 pijlen waarbij de grootste, die ook best groot waren, maar 19,5 NEM waren. Ja dat is niet veel. Al deze pijlen uit het pakket waren beroerd, super slecht gewoon.

Ik heb ben dik tevreden over al mijn keuzes. Had werkelijk niets wat tegenviel. Moesten alleen duiken voor wat er allemaal naar beneden kwam bij de King crown with glitter. Wat een brokstukken....maar hj was wel mooi.

Spring Fairyland van Witte, totaal niet de geadverteerde salvo pot met grote boeketten. Schoot te hoog en slappe boeketten.

Air-attack 2 vuurpijlen van cafferata wat flut pijlen waaren dit zeg komt totaal niet overen met het flimpje...

En de Machine Gun Box had geen faling leaves :sad: wat ik heel erg jammer vind

Voor de rest geen klachten..

Counts revenge van witte, alles in 2 seconden eruit knallen en een importeur die beweert dat het aan de gebruiker ligt. Geen witte meer voor mij.

Flopper vond ik de vervanger van de Crank, een cake uit de Big 19 serie. Opzich nog geen slechte cake (deep space in mijn geval), maar natuurlijk absoluut geen bijzondere cake wat de Crank natuurlijk wel is.
Daarnaast vond ik de Decibull fontein ook echt een aanfluiting voor het geld. Enige mooie eraan waren de blauwe parels...

Flopper vond ik de vervanger van de Crank, een cake uit de Big 19 serie. Opzich nog geen slechte cake (deep space in mijn geval), maar natuurlijk absoluut geen bijzondere cake wat de Crank natuurlijk wel is.
Daarnaast vond ik de Decibull fontein ook echt een aanfluiting voor het geld. Enige mooie eraan waren de blauwe parels...

Kom nou, big 19 is absoluut geen flop.dat jij dat persoonlijk zo meent omdat je iets anders wilde maakt het nog geen flop.

Heb diverse cakes gehad, en de capital van VWT gewonnen op het forum en voor mij was dat de flopper, heb veel reacties gelezen dat het een mooie cake was, maar persoonlijk viel deze mij erg tegen, zou deze niet zelf kopen komend jaar.

The Junk was voor mij een grote tegenvaller

Besteld na aanleiding van de importeursdemo in Kampen, want wat een juweeltje was het daar!! Mooie grote gouden palm!!!

In de voorverkoop met de vuurwerkmania actie 28x besteld, want heel de lucht met dik goud, wie wil dat niet? De realiteit 5 gouden streepjes en groene glitters:shocked::shocked:

Airborn van Cafferata, geen Crysanthemum crackling boeketten en wel hele korte fontein.

Dit toch wel, wat een kutding zeg. Die kreeg je bij Gebro ipv de saturnus. Flutfontein, flutboeketten, flutknal.

The Junk was voor mij een grote tegenvaller

Besteld na aanleiding van de importeursdemo in Kampen, want wat een juweeltje was het daar!! Mooie grote gouden palm!!!

In de voorverkoop met de vuurwerkmania actie 28x besteld, want heel de lucht met dik goud, wie wil dat niet? De realiteit 5 gouden streepjes en groene glitters:shocked::shocked:

Ben het volledig met je eens, is de klant misleiden/belazeren of hoe je het ook wil noemen.

Back
Bovenaan