Flashback

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 4453
Artikelnaam: Flashback
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 134
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €75
flashback.jpg

Film 2012:

Met dank aan Katan vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Super 500 is ook wel een beetje beter.
Zeker de mines in het begin zijn niet scherp in shape en erg dun uitgevoerd.

Ik weet niet hoe in real-life beviel, maar ik vind hem erg mooi. Mooie mines in een lekker tempo. Heerlijk dat geluid wat er vanaf komt!

Het lijkt wel of de hoek waarin hij schiet vrij klein is en hij dus niet echt breed schiet voor een fanshape cake?

Als je hem vergelijkt met andere cakes met ongeveer zoveel schots, dan vind ik de prijs wel meevallen!
Kun je dit eigenlijk wel een waaier noemen, ik vind de tubes niet echt in een fatsoenlijke positie staan... (zal wel aan mij liggen)
Verder vind ik het tempo wel leuk en ik vind het ook goed dat er meerdere boeketten zijn.

Ik stond er redelijk ver vandaan, miss dat het daarom zo lijkt, maar ik denk als je hem in de straat neerzet, dat je toch een mooi blokkie hebt staan !

denk dat we even moeten wachten op vuurwerkbieb die stond er voor de waaiers iets rechter voor denk ik
vond hem trouwens wel de moeite waard
prijs alles boven €50 vinden wij freaks toch altijd teveel
deze in buurt ass kopen en je hebt 33%

denk dat we even moeten wachten op vuurwerkbieb die stond er voor de waaiers iets rechter voor denk ik
vond hem trouwens wel de moeite waard
prijs alles boven €50 vinden wij freaks toch altijd teveel
deze in buurt ass kopen en je hebt 33%

Ik ben al druk bezig met de beelden, maar alles staat op "prive" ingesteld.

Leuk jou trouwens eens ontmoet te hebben DJ What the heck en bedankt nog voor de schietlijst.

Back
Bovenaan