Vuurwerk Orthen

Moet eerlijk zeggen goeie actie
4ever voor nog geen €45
:D

Klopt.

Echter hebben we maar 40 exemplaren met een kleine kans op wat nalevering.
Verder wil ik mensen adviseren niet te lang te wachten met hun bestelling.
We hebben nu ons totale assortiment op de Royal 50gr na.
En hoe eerder men heeft besteld des te eerder zien wij of wij moeten proberen om na te bestellen.
We hebben een behoorlijke vooraad van diverse producten gereserveerd/besteld.

Wat betreft Panda.
Dit zal dit jaar niet meer lukken.
Dit vanwege diverse redenen.

gr

Jammer van de Bamboe beer.

Maar ach we hebben altijd nog de jankende hond.
Kat tango.
Ruberto
Royaal
Lucht streep enzv.

En Van der Nat komt er dus ook niet, of kun je daar alleen kartonnen van afnemen?

Overigens gewoon belangstelling hoor, zeker geen kritiek!!!

Er zullen zo snel we kunnen nog wat producten toegevoegd worden.
Verder komt er een extra aantrekkelijke karton aanbieding van de At Once.

Wij denken met dit aanbod wel in de top 3 van NL te komen:p

VuurwerkOrthen......Gewoon meer voor minder:yes:

gr

Gelukkig heb ik de At Once gisteren niet besteld, dan wacht ik nog even op die actie, het houdt maar niet op bij jullie met de acties. :p

EDIT: staat inmiddels alweer online, €58,50 voor een karton At Once, meer dan 50% korting! Opnieuw weer een mooie aanbieding,

Whoppaah wat een heerlijk feestje word het in me straat!!
Eerst mooie verlaging van de mooiste multi colour peony pak ever..
Dan nog een dikke korting op de tog al goedkope 4ever...
En nu weer een super aanbieding van de at once!!
Wauw wauw wauw.. Jullie zijn hard opweg om de nr 1 winkel van NL te worden.!!

Gelijk Gilbert maar even een mail gestuurd. Had namelijk al 3 keer At Once besteld voor 42,90 euro na korting. En nu kan ik er dus voor 15,60 euro nog 3 bij krijgen hoop ik???

Had er namelijk 3 besteld omdat Marchel eerder aangaf dat de At Once per 12 in een karton zou zijn en nu dus toch per 6...

Gelijk Gilbert maar even een mail gestuurd. Had namelijk al 3 keer At Once besteld voor 42,90 euro na korting. En nu kan ik er dus voor 15,60 euro nog 3 bij krijgen hoop ik???

Had er namelijk 3 besteld omdat Marchel eerder aangaf dat de At Once per 12 in een karton zou zijn en nu dus toch per 6...

De karton eenheid is idd nog steeds 12.

Echter zijn wij van mening dat we de oude afspraak van VE 6 staande moeten houden.
Feitelijk is het dus een karton korting op geen karton.

Kan het nog gekker:bonk:

Jullie beginnen op de media markt te lijken.
Korting op korting.
Het kan tog niet gekker..:p
Dat zijn de worden van de reclame van de Media markt..

Echter Vuurwerk Orthen draait door.
Korting op een karton wat eigelijk geen karton is.. En dan ook nog een 35% er van af:bonk:
Jajajajaja nu alleen nog het koope koope koop avond :p

Gisteren ook maar even de bestelling van mij en Grizmo de deur uit gedaan! Zeker gezien de beperkte voorraad van de 4-ever cake toch maar alvast een 1ste bestelling gedaan.. :) Komt echter nog wat aan maar we wilden zeker zijn van deze producten.

Over de service.. Schei daar maar over uit, degene die hier nog wat negatiefs over durft te zeggen verdient een levenslange ban op vuurwerkcrew :P Nee, zonder gekheid, service is op en top! We komen er nu al een aantal jaartjes en het wordt ieder jaar maar meer en meer qua collectie/aanbod/aanbiedingen/kortingen etc. etc.

Vuurwerk Orthen ik zeg.. Wij maken graag die reis vanuit het diepe Zuiden! Tot de 28ste :)

Ik mag vandaag geen vuurwerk bekijken o.i.d. Jullie site is (afgezien van de homepage) erg traag vandaag. Meer mensen dit probleem?

Ja dit is toch echt een topwinkel, weer een dikkere korting en betere service als vorig jaar.
Aankomend weekend gaat er een bestelling de deur uit, hopelijk heb ik dan ook een mailtje terug op de kartonaanvraag die ik vorige week gestuurd heb, dan kan ik alles in een keer bestellen.

Heb toch wel weer een beetje het bestel-gevoel als hoe ik dat had toen ik als klein mannetje de folders doornam!

@pyromaniac Ik had je een pm gestuurd, mijn mailadres is echter weer toegankelijk dus die pm is niet meer nodig!

Back
Bovenaan