Flash Banger

Vuurwerkbieb

VWC lid
Artikelnummer: RVW 405
Artikelnaam: FlashBang
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 103 gram
Aantal Schoten: 12 schots
Effectomschrijving: Spectaculaire 12 schots cake met zware knallen en gouden boeketten met vonkelende sterren
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 7,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317891.1a093f87.560.jpg

+ http://www.youtube.com/watch?v=Ps-JY_uNw6k" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=Ps-JY_uNw6k"> http://www.youtube.com/watch?v=Ps-JY_uNw6k" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is een budgetcake, dus als je daar naar kijkt heeft hij wel degelijk mooie effecten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hmm had toch iets anders verwacht van een cake met de naam flashbang:p neemt niet weg dat dit best een leuke cake is.

Alweer een toppertje voor een lekker prijsje.
Samen met de panoramic palms te vinden in mijn collectie dit jaar.

Kijk, dat is wat we graag zien ! Mooie blokjes voor hele mooie prijzen. Dat zie ik 10x liever dan die belachelijke producten waat GBV mee komt aanzetten dit jaar.

Rubro is goed bezig dit jaar. Vorige jaar hebben ze mij positief verrast. Ik had toen voor het eerst enkele producten van hun. Dit jaar ga ik zeker weer proberen Rubro te bemachtigen :) En wellicht zit deze er dan ook bij !

Ja, alom verbazing over de prijs die avond, want dit voor die 7,50 is natuurlijk helemaal super! Hopelijk is ie in de productie echt hetzelfde en zo ja, dan is dit dus een cake die mooi in een project kan. :D:p

Ja, alom verbazing over de prijs die avond, want dit voor die 7,50 is natuurlijk helemaal super! Hopelijk is ie in de productie echt hetzelfde en zo ja, dan is dit dus een cake die mooi in een project kan. :D:p

Klopt dat is nog even afwachten. Ik weet nog dat iedereen vorig jaar laaiend was over Capetown, maar dat het ineens een keiharde afknapper was toen hij toch een beetje tegenviel op de latere demo's in december.

Ik hoop/ga er van uit dat we de cakes nog heel vaak zullen zien zoals we ze dinsdag hebben gezien, maar dat moet dus nog even blijken.

Wat een prachtige cake voor een super lage prijs, Rubro gooit mijn wishlist totaal om!

Nog iemand die doorheeft wat Rubro allemaal bied : ze zijn echt in opkomst op de NL vuurwerk markt.

Dit is gewoon een top blokje. Zo simpel, kort maar krachtig, maar o zo mooi.

Ik weet niet hoe ik het gaat doen, maar ik moet en zal producten van Rubro hebben dit jaar :) Die effecten, die prijzen, wat wil een freak nog meer? Voor mij zijn ze dé verassing van 2011.

Vooral doorgaan zo dus !

Absoluut een aanrader. Hij had grote effecten en overtrof met gemak de boeketten van de Heavy cakes, want die effect grootte had ik eigenlijk verwacht. Voor die 7,50 een prima dingetje !

Zeker een leuk potje voor slecht 7,50.
Formaat doet er niet toe voor mij, als het fomaat in de lucht maar goed is:wink:.

lekker blokje en doet het zeer zeker goed voor zn formaat :) ik zou hier wel een grotere broer van willen zien met meer schoten en grotere tube inhoud

Inderdaad een bijzonder goede budget cake, thanks voor het filmpje!

Heb nu wel enigzins spijt dat ik deze heb laten staan, maarja volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen! :D

Back
Bovenaan