vuurwerkduiven
VWC lid
Haha met of zonder kooiMayonaise?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha met of zonder kooiMayonaise?
Als ik de filmpjes van de skat box bekijk en tetug denkend aan 2018 toen ik de lim ed 3 scuoot is deze wel een tandje beter ! Lim ed 3 is zonder kooiDeze als vervanger gekregen voor limited 3. Waar ik in eerste instantie teleurgesteld was werd dit snel weggenomen tijdens de eerste cake al. Leuk blokje, ondanks klein kaliber was dit prima te doen om 0000h
Heb de Limited 3 nog kunnen bestellen en ga deze ook nog halen. Dus ben benieuwd welke beter is. Heb de Limited 3 al vaker gehad en was er altijd erg positief over.Als ik de filmpjes van de skat box bekijk en tetug denkend aan 2018 toen ik de lim ed 3 scuoot is deze wel een tandje beter ! Lim ed 3 is zonder kooi
Op dit filmpje indd erg mooi. Grote boeketten jeetje!
Mooie box straatfilmpje van Pyrolux
Prima prijs zou hem wel bestellen. Heb er zelf 94,95 voor betaald wel wat duur maar wilde hem graag hebben.Staat nu voor 70,- in Amersfoort...de moeite waard of niet?
Voor 70 valt het wel mee voor deze tijd van het jaar eerlijk gezegd. De full assault ga je nu ook bijna niet meer vinden voor 80 euroPersoonlijk vind ik het te duur.. Voor een tientje meer heb je een Full Assault of een Crackle King.. voor drie tientjes meer een 30mm compound. Ik laat hem dus staan.
Persoonlijk vind ik het te duur.. Voor een tientje meer heb je een Full Assault of een Crackle King.. voor drie tientjes meer een 30mm compound. Ik laat hem dus staan.
Voor 70 valt het wel mee voor deze tijd van het jaar eerlijk gezegd. De full assault ga je nu ook bijna niet meer vinden voor 80 euro