[Fireworks Specials] Skat Box

Deze als vervanger gekregen voor limited 3. Waar ik in eerste instantie teleurgesteld was werd dit snel weggenomen tijdens de eerste cake al. Leuk blokje, ondanks klein kaliber was dit prima te doen om 0000h
Als ik de filmpjes van de skat box bekijk en tetug denkend aan 2018 toen ik de lim ed 3 scuoot is deze wel een tandje beter ! Lim ed 3 is zonder kooi

Als ik de filmpjes van de skat box bekijk en tetug denkend aan 2018 toen ik de lim ed 3 scuoot is deze wel een tandje beter ! Lim ed 3 is zonder kooi
Heb de Limited 3 nog kunnen bestellen en ga deze ook nog halen. Dus ben benieuwd welke beter is. Heb de Limited 3 al vaker gehad en was er altijd erg positief over.

Heb deze afgelopen jaar ook gestookt na volgens mij 2 of 3 jaar drogen maar van wat ik mij herinner deed hij het niet zo goed als op bovenstaand filmpje. Erg mooi!

• Like
Waarderingen: BENZ
Persoonlijk vind ik het te duur.. Voor een tientje meer heb je een Full Assault of een Crackle King.. voor drie tientjes meer een 30mm compound. Ik laat hem dus staan.

Persoonlijk vind ik het te duur.. Voor een tientje meer heb je een Full Assault of een Crackle King.. voor drie tientjes meer een 30mm compound. Ik laat hem dus staan.
Voor 70 valt het wel mee voor deze tijd van het jaar eerlijk gezegd. De full assault ga je nu ook bijna niet meer vinden voor 80 euro

Voor 70 valt het wel mee voor deze tijd van het jaar eerlijk gezegd. De full assault ga je nu ook bijna niet meer vinden voor 80 euro

Eens met Pyroblok. Prima prijs voor deze tijd. 100 euro 30mm compound ga je ook niet meer vinden nu van een A-merk.

Balen zeg dat deze geannuleerd is!! Was een leuke box geweest voor die 70,- waarvoor ik hem had...

Vond hem erg goed. Burst en spreiding waren geweldig voor een 25mm. Misschien dat hij volgend jaar tegen zal vallen zonder kooi.

Back
Bovenaan