RickGAE
VWC lid
Dit is de 2024 batch.Hier komt ie wel erg laag... welke batch was dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de 2024 batch.Hier komt ie wel erg laag... welke batch was dit?
Erg laag??? Haha dat ding knalt haast op de grond.. prachtig bakje hoor. Heb hem 3 jaar achter elkaar besteld. 3 jaar niet geleverd gekregen en zal er helaas dus nooit van gaan komenHier komt ie wel erg laag... welke batch was dit?

Tjah, kun je bijna niet in de straat zetten zoHier komt ie wel erg laag... welke batch was dit?
Bijna niet? Als je weet dat die zo presteert, kan je het gewoon niet in de straat zetten. Ik heb ook gegokt op sommige filmpjes waar ik het mee vond vallen, maar zo kan ik hem echt niet in de straat zetten.Tjah, kun je bijna niet in de straat zetten zo![]()
Wat een Beuker zeg bij passion vanavond!!
Die dus niet schijnt te komenNeem aan dat de 2025 batch wel wat aangepast is![]()

Ze verkopen specifiek batch '24 dus ga er vanuit dat het die is.Hier komt ie wel erg laag... welke batch was dit?
Ging prima vorig jaar, per 2.Hoe spectaculair ook, dit is toch gewoon instant afkeur. En nog terecht ook.
Wens de oosterburen er succes mee.
Terecht volgens de regeltjes... In een straat met dakpannen, zonder riet, ist gewoon kickuh hoor. Oh ja, auto's...die zet iedereen hier bij voorbaat al weg, weten hoe het gaat en dus anders eigen risico is. En iedereen heeft toch al vanaf het begin vuurwerkbrilletje op?Hoe spectaculair ook, dit is toch gewoon instant afkeur. En nog terecht ook.
Wens de oosterburen er succes mee.

Die helpen niet tegen crackling sterren in je nek..En iedereen heeft toch al vanaf het begin vuurwerkbrilletje op?![]()
Bedoelde voor NL. Batch 2024 was hier namelijk afgekeurd. Maar zo te zien komt de 2025 batch niet binnen?Ze verkopen specifiek batch '24 dus ga er vanuit dat het die is.
Nee, te laat.Bedoelde voor NL. Batch 2024 was hier namelijk afgekeurd. Maar zo te zien komt de 2025 batch niet binnen?
Die afkeur was vorig jaar niet onterecht maar ze deden het heerlijk in de straat.
Als je Knettermans heet dan moet je toch een keer de batch 2024 in de straat hebben gezetDie afkeur was vorig jaar niet onterecht maar ze deden het heerlijk in de straat.