Adnoctum
VWC lid
Waar hadden jullie deze besteld als ik vragen mag?Hier het zelfde mailtje ontvangen, Zit ook niet mee eerst vorige jaar afkeur en nu niet geleverd of te laat binnen. Hopelijk is de Amigo Spectaculo van vergelijkbare kwaliteit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar hadden jullie deze besteld als ik vragen mag?Hier het zelfde mailtje ontvangen, Zit ook niet mee eerst vorige jaar afkeur en nu niet geleverd of te laat binnen. Hopelijk is de Amigo Spectaculo van vergelijkbare kwaliteit.
Vuurwerkmagazijn7kamp maar ook bij outlet is het van toepassing.Waar hadden jullie deze besteld als ik vragen mag?
Vuurwerk BerkelWaar hadden jullie deze besteld als ik vragen mag?
"Helaas willen wij u via deze weg op de hoogte brengen dat de Crackle King niet geleverd wordt vanuit China. Wij kunnen u voor de Crackle King een alternatief aanbieden, namelijk de Amigo Spectaculo."
VIel me ook al op. Hoop ik alleen niet dat we net zoals vorig jaar weer de sensation 4 als vervanger krijgen. Die vond ik niet zo.Aah daar was ik al bang voor gezien de berichten van vorige week. Ik had BredaVW een mail gestuurd en kreeg afgelopen weekend als reactie dat ze op de hoogte waren en de Crackle King daarom van de website af hebben gehaald. Maar dat ze nog op officieel bericht wachten.
VIel me ook al op. Hoop ik alleen niet dat we net zoals vorig jaar weer de sensation 4 als vervanger krijgen. Die vond ik niet zo.
Maar goed alles 1e batch crackle king gaat snel tegenvallen. Tering wat een bak was dat joh...
Goedenmiddag@subarufreak leveren jullie wel gewoon uit? Heb deze bij jullie in bestelling staan.
Top, bedankt voor je snelle reactie!Goedenmiddag
Wij hebben nog geen bericht ontvangen dat deze niet geleverd zou worden.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Beter! ik heb hem namelijk ook in bestelling staan.Goedenmiddag
Wij hebben nog geen bericht ontvangen dat deze niet geleverd zou worden.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Heb toevallig vandaag Edwin van vuurwerk7kamp aan de telefoon gehad. En alleen de mensen die vroeg hebben besteld krijgen de royal match de rest krijg een goede vervanger.Hier ook nog geen mail ontvangen. Besteld bij vuurwerk7kamp