Fire Valley

Maakt dus niet uit welke lont je pakt, want dit is sowieso een indrukwekkende bak. :p
In de normale volgorde is ie wel net ff beter aan het eind, maar je hebt zo ook prima kunnen genieten Koning.

Vond hem op de demo dik, vind de straat films dik, had hem niet vanwege budget, maar is het een must have met een goede korting wat jullie betreft?

wat een prachtige bak dit joh! Een mooie rambak met heerlijke effecten! Deze was mij helaas nog niet opgevallen, maar komt zeker op de wish-list voor dit jaar.

Die Poema-serie komt erg goed uit de verf! De Fire Valley en de Obsessed al vast staan voor komend O&N. De Fire Festival staat nog hoog op het lijstje.

Wat is dit eigenlijk een heel dikke compound! Lekker divers, maar toch mooie opbouw!
En wat je ook weinig ziet, maar heel gaaf is, de z-shape waaiers!! :D

Hierbij de beelden van Pyro-Kreis Heinsberg van het Deens broertje van de Fire Valley. Ziet er wederom erg goed uit. De kleurencombinaties zijn echt geweldig, zeker die vanaf 0:45min te zien is bevalt me goed.

Nog in twijfel om deze aan te schaffen.. hoe is de spreiding en burst van deze bak

Obsessed en blue night fire al in de pocket

Ben deze doos aan het overwegen maar dit filmpje doet me twijfelen. Andere effecten in het i-shape gedeelte en maar 1 salvo ipv 3 aan het eind. Ook de burst/spreiding lijkt minder tov de eerder geplaatste filmpjes. Zou dit een batchverschil zijn?
I shape viel mij enig sinds tegen. Dit is de reden ook waarom ik hem laat staan dit jaar. Of je moet hem echt voor een goede prijs kunnen komen.

I shape viel mij enig sinds tegen. Dit is de reden ook waarom ik hem laat staan dit jaar. Of je moet hem echt voor een goede prijs kunnen komen.
Goed om te weten, dan schiet ik 'm voor twaalven als het nog wat rustiger is. Ik heb 'm al 2 jaar in een doorgeschoven bestelling staan, dus geen idee welke batch ik krijg en hoe die gaat presteren.

Begrijpelijk ja. Weet je toevallig welke batch jij had?
Dit is het enigste foto die ik kan vinden, als ik goed van de doos aflees moet dit batch uit 2020 moeten zijn geweest.

Bij de I shape zitten 1 of 2 effecten bij die niet goed vol zijn en burst ook stukje zachter is. Maar er zitten ook een aantal zeer goede tussen.

Voor onder de 150 euro best nog te doen. Daarboven zou ik hem wel laten staan.

fire valley.jpg

Afgekeurd lees ik net bij Vuurwerk4all.

Wij kregen net bericht van de importeur dat er een artikel is afgekeurd namelijk de Fire Valley.

Wij deze al in zijn bestelling had, deze gaan we verwijderen uit uw bestelling, Had u deze in een veiling gewonnen gaan we de prijs berekenen die we gaan retourneren of een ander uit de poema lijn er voor in de plaats geven.

Enkele weken geleden heeft de ILenT een aantal monsters genomen,
waaronder monsters van het artikel 6938 Fire Valley uit de Poema lijn.
Helaas moeten we melden dit artikel is afgekeurd.
De reden was dat er teveel brandende delen naar beneden kwamen.

Mocht u dit artikel reeds hebben ontvangen,
graag deze aan de kant zetten en niet verkopen.

Met vriendelijke groet / Best regards,
Wolff Vuurwerk

Back
Bovenaan