Fire in The Night

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: SL67
Artikelnaam: Fire in The Night
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: 16 gedoseerde ontploffingen. Blauw met goud gecombineerde sterboekketten afgewisseld met sprankelende rode glittersluiers
Kruitinhoud: 200 gram
Richtprijs: €12,50
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar deze cake klinkt echt heel erg goed blauw met goud en rood prachtige omschrijving hoop dat ze het waar maken :D

kijk eens aan wat een cake en kijk eens aan wat een prijs!

ik heb ooit al eens eerder gezegd.....Beko overtreft zn grote broer schuurmans.

Dit was perfect geweest voor de kaboom collectie. maar ja voor de consument is het fantastisch zoiets te kunnen kopen voor slechts 10 eurotjes. klasse.

Het is goed dat je het aankaart Mike.
Het filmpje is afkomstig van Shogun, de leverancier van Beko.
Het artikel op het filmpje is bestemd voor de Amerikaanse markt.
Het is dus goed mogelijk dat het artikel wat op de Nederlandse markt gaat verschijnen enigszins kan afwijken van de eigenschappen van de cake zoals hij op het filmpje voorkomt

ik hoop werkelijk dat het deze cake dezelfde inhoud bevat dan op het filmpje want die is erg goed!
effect omschrijving kan wel kloppen, en ik denk haast ook wel dat deze hetzelfde zal zijn. de prijs is dan erg goed te noemen waardoor je er een leuk blokje van 4 stuks oid kan maken :)

het zal wel zo zijn hoor, maar op het filmpje zie ik een ander plaatje van de pot, de effecten zijn voor 10 euro ook wel erg goedkoop..
weet je echt zeker dat dit filmpje bij die pot hoort? zal wel vet zijn :) want dan neem ik er een mee hierzo :)

Neen, helaas, 100% zeker zijn we niet dat het filmpje ook daadwerkelijk overeenkomt met de Nederlandse Fire in the night.
Shogun verkoopt deze als de Fire in the night, effectomschrijvingen komen overeen met de film.
Het filmpje van Beko zal uitsluitsel moeten geven.
Dus moeten we nog heel even geduld hebben.

Back
Bovenaan