Fire in The Night

ik vond het ook leuk potje, hier gingen er 4 tegelijk in de show erg leuke effecten niet heel groot maar wel apart.
zeker voor die prijs voor herhaling vatbaar.

heel erg goed 16 schoten voor 10 euro ik vond het wel grappig dat het boeket alle kanten op
ging.

Nou staat er toch al wat materiaal online van dit nieuwe potje, volgens mij kan dat materiaal allemaal wel in de beginpost gezet worden, heeft men meteen een heel overzicht

hier een filmpje van deze cake:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik wist niet dat er een finale in zat. op de demo zie je dit niet... eigenlijk wel mooier met finale:p:D

hmmm benieuwd welke prijs deze gaat krijgen dit jaar...

9,95 was een introductie prijs. ik denk dat deze wel iets duurder wordt.. Gok op een euro duurder ofzo. Toch blijft het een erg goede cake. Ik ga hem wellicht nemen dit jaar.

Dit jaar gewoon weer 9.95 bij mijn dealer
een geweldige pot dit vooral het effect spreek mij erg aan
deze staat op mijn lijstje.

Vind de effecten wel erg slecht afgewerkt. maar des al niettemin wel spotgoedkoop voor 16 schoten!

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi ding. Jammer was wel dat de eerste vier schoten doorschoten en twee daarvan op een hoogte van één meter uit elkaar knalden. Verder wel een leuk potje voor erbij.

Hele mooie effecten, alleen jammer dat deze cake bijna geen burst heeft en de effecten niet mooi rond zijn maar vaak scheef. Voor die 10 euro die je er voor betaald vind ik het toch een goede cake, omdat de effecten zo mooi zijn.

had hem vorig jaar ook. maar dit jaar weer genomen omdat ik het een erg goede pot vond. hij stelde me dit jaar weer niet teleur. voor 9.99euro kun je niet veel verwachten zoals een flinke burst en ronde effecten natuurlijk. maar dat goud en dat blauw is opzich al heel mooi. en het effect komt soms ook helemaal naar je toe wat ik wel leuk vond:)

Hele mooie effecten, alleen jammer dat deze cake bijna geen burst heeft en de effecten niet mooi rond zijn maar vaak scheef. Voor die 10 euro die je er voor betaald vind ik het toch een goede cake, omdat de effecten zo mooi zijn.

Meest linkse op dit filmpje is um, zoals je ziet zijn ze de burstknal vergeten :p

+ YouTube Video

Adviesprijs 12,50. In 2 jaar tijd met 2,50 gestegen. Eerst was dit een scherp budgetpotje, nu is deze zijn scherpte verloren. Zonder scherpe korting komt deze er dan niet meer in bij mij. Even 7,50 meer betalen dan 2 jaar terug voor 3 dezelfde potjes gaat mij namelijk wat ver. :bye:

Back
Bovenaan