Fire Flower

Wat was dit een geweldige bak zeg!
Prachtige gouden effecten met blauwe mines, een moordend tempo.. super gewoon!

Wat was dit me een bak zeg, ongelofelijk grote effecten en prachtige mines, het goud en blauw paste perfect bij elkaar en het tempo was moorderend! Deze moet er volgend jaar weer bij!

DE cake van 2010! Op de 31e nog 2 aan mijn opa kunnen verkocht, en die heeft er geen cent spijt van gehad. Wat een geweldig ding, misschien een tikkeltje gevaarlijk maar eentje samen met 2 wodka blue als mijn finale. Maakte alles dik in orde.
Wat een prachtcake! De topper van 2010 in mijn collectie!

@hierboven: Wat was er gevaarlijk aan dan?

Deze heb ik ook gehad, net als de Camuro King en Grof Geschut en ik vond deze Fire Flower toch de mooiste! Vooral die finale is echt dik!!!

@hierboven: Wat was er gevaarlijk aan dan?

Deze heb ik ook gehad, net als de Camuro King en Grof Geschut en ik vond deze Fire Flower toch de mooiste! Vooral die finale is echt dik!!!

Het was erg laag bij ons. Dus waar wij er altijd heel erg dicht op staan was het soms even billenknijpen.

Heb em ook zelf gehad dit jaar. (gewonnen bij 123vuurwerk :wink:)
Al vaak gezien in shows en op demo's, maar nu zelf live in de straat.
Het was absoluut 1 van de toppers!

Filmpje ervan:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn filmpje van deze topper!

Vergelijking met Grof Geschut en Camuro King kun je vinden in het topic van Grof Geschut!

Laatst bewerkt:
Een heerlijke cake die het elk jaar beter lijkt tedoen!
Wat een burst komt uit deze cake!
Let er maar een keer op dan zul je zien dat deze niet veel onder doet van de beruchte knal cakes!

Ja opzich wel.. heb ze afgelopen jaar beiden mogen aanschouwen.. wat me bijstaat nog, is dat de Fire Flower wel een stuk sneller en intenser was dan de Grof Geschut.

Ik ben echt Verlieft geworden op deze cake!!
Wat een pracht schatje is dit!
Het is een consumenten cake maar soms zou je denken dat het een pro blokje is.

Heb um al 2 jaar achter elkaar meerdere malen..
Dit jaar laat ik um liggen want wil de
Magic tree proberen!

hier nog een filmpje van 2 stuks op quick match!
spektacle verzekerd!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2 van deze schatjes tegelijk en het is voor mij net een profblok! Wat een mooie cake's zijn dit.

Ga dit jaar dat project zeker doen en dat zal denk wel 1 van de hoogte punten worden van de avond.

Mijn filmpje van deze topper!

Vergelijking met Grof Geschut en Camuro King kun je vinden in het topic van Grof Geschut!

Dat geluidje tussen 00:06 en 00:07 :p
Prachtige bak. Misschien toch eens overwegen om hem aan te schaffen dit jaar, zal zeker geen miskoop zijn.

Een bak die zijn compleetheid zeker goed is. Maar ik vind de effecten toch echt op zijn minst matig als je ze uitzonderlijk bekijkt..

Tuurlijk is die finale prachtig als er 20 Shots in de lucht hangen verspreid over een waiier vorm, maar de ffecten enkel zijn imo niet zo super als dat iedereen doet vermoeden.

Er zijn mooiere, enkelvoudige brocade´s te vinden!

Slomo heb je hem ooit in de straat gezien?

Voor mij persoonlijk een van de mooiste brocades, en dan die versnelling nog, een regelrechte topper.

Wat verwacht je dan van een cake met 10 gram per shot met mine? Het is ook niet de bedoeling van deze cake om elk effect lost te zien want het is een finale cake. Als je enkelvoudige brocades wil koop je toch singleshots?

Back
Bovenaan