Fire Festival

Ik ben vorige week ergens zoiets tegengekomen maar weet niet meer waar verdomme .
Die ging wat sneller en iedere rij brande van 2 kanten van buiten naar binnen en dan van binnen naar buiten .
Dat deed me denken aan de zena trophy (al waren die wat zwaarder)
Iemand een idee welke ik bedoel ?

Ik ben vorige week ergens zoiets tegengekomen maar weet niet meer waar verdomme .
Die ging wat sneller en iedere rij brande van 2 kanten van buiten naar binnen en dan van binnen naar buiten .
Dat deed me denken aan de zena trophy (al waren die wat zwaarder)
Iemand een idee welke ik bedoel ?

Ik denk van vuurwerktotaal

Volt- The Ultimate.

Prachtig en vrij unieke box. Ik zie 'm zelfs nog staan voor 59,- en dan krijg je daarnaast ook nog 20% gratis vuurwerk.

Uniek noem ik het niet :p Wel ben ik van van zulke cakes
Maar voor die prijs zou ik het zeker doen, kost mij 87euro is me te duur.
Voor 30euro heb ik Barbary Lion

Laatst bewerkt:
Hele gave bak dit. Tot nu toe nooit zoiets gehad. Vind de prijzen die ze nu vragen echt te voor deze bak, maar zet hem zeker op de lijst van volgend jaar.

Excuus! Ik zag gisteren door alle tuinen het bos niet meer. Intratuin Hendrik Ido ambacht is deze 59,99 + 20% gratis vuurwerk.

Niet bij intratuin - roekoe roekoe - duiven

Alsof men hier meeleest. Vanmorgen was deze nog 59,99, maar vandaag kennelijk de verdubbelaar ingezet.

Mijn intratuin biedt deze als vervanger aan voor de afgekeurde Firedome van €125.
Ik heb zelf het intitiatief genomen om te mailen. Naast het prijsverschil zal de gewone consument ook wel raar staan te kijken gok ik. Dat heb ik ze even haarfijn verteld :)

Back
Bovenaan