Fire Festival

Hij ging niet zoals hij moest gaan, dus waarschijnlijk een productiefout.

Tevens mist het filmpje wat salvo’s omdat het niet duidelijk was dat ie de lucht in ging

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het een “zooitje” lijkt door de wind en als ik zo de salvo’s tel is hij volgens mij niet compleet afgegaan....

Deze schoot inderdaad direct door, helaas, want het is echt een prachtige bak.
De kleuren kwamen wel weer goed over.

Hmm, zo raar dat er bv een moment is met 2 losse crackling tails en bijna halve waaier rode comets. Nou ja, even geen goeie weergave van de realiteit die de straatfilmpjes lieten zien. Hoe dan ook, kan gebeuren.

Kleuren waren echt prachtig, helaas komt dat op mijn film niet over. Maar de dikte van de parels en de felheid van de kleuren waren echt subliem. Dat ie zich nog in die wind kan standhouden ( ondanks het doorschieten ) is ook echt een compliment.

Die heldere kleuren waren echt een lust voor het oog! Echt iets dat je live moet aanschouwen! Ik vond ehm indrukwekkend en zeker voor die goeie freakprijs!

Hoewel waarschijnlijk het een en ander fout ging bij deze cake, is 1 ding wel duidelijk: wat een kleuren! :thumbsup: Die zien er erg heel fel uit!

Tijdens het aansteken is er inderdaad iets niet helemaal goed gegaan, dat heb ik helaas van iets te dichtbij gezien :wink: :bonk:
Het betrof dus GEEN productie fout maar een foutje van de schieter. :D

Een van de beste tailbakken op de markt zo te zien. Vorig jaar besteld en zal deze zeker meepikken in de CR actie. Peacock effect maakt hem echt uniek en schiet zo te zien breed dat je hem wel wat verder weg moet zetten. Deze voor de Obsessed schieten?

Staat in de top5 van mijn wishlist! Deze moet ik eens van dichtbij zien.

Vraagje: naast blauw, groen en rood, wat is de vierde kleur? Geel of oranje?

Back
Bovenaan