Final Solution [Uitloop]

Net productie testen gedaan in China, filmpjes kloppen..
Dus voor de liefhebber.... Hou er budget voor vrij.
Productie voor deze cake is zo goed als klaar..

hierbij even een productie video / test van de final solution

ik heb de video zelf geschoten, dus excuus dat ie in het begin niet helemaal in focus is en er zit geen aparte microfoon op.

De film is dus ook meer voor de impressie, in het echt is ie helemaal geweldig.

Laatst bewerkt:
Vanwaar die muziek?

Prachtige box verder. Lijkt me echt een liefhebbersproduct.

Zijn er eigenlijk ook China Red dealers met freakkorting (hoef geen namen te weten).

Vanwaar die muziek?

Prachtige box verder. Lijkt me echt een liefhebbersproduct.

Zijn er eigenlijk ook China Red dealers met freakkorting (hoef geen namen te weten).

anders is het tussen stuk met de foto`s een beetje saai. maar ik kan alles nog aanpassen.
bedankt voor de opmerking.. :idea:

Vindt deze op de films echt heel goed. Is deze nog op een demo te zien de komende tijd?

Vraag me alleen af hoe ze op de naam zijn gekomen.....

Ja. Nogmaals een aantal keer bekeken en moet bekennen dat ik toch zeer te spreken ben over dit product. 70,- euro is iets aan de hoge (psychologische) kant, maar vaak wordt er toch nog wel gratis vuurwerk bij gegegeven en dan is het zeer zeker wel te doen. Ik heb 'm iig opgeschreven.

Heel mooi echt een goed stuk vuurwerk.
Helaas gezien tijdsduur en prijs voor mij te duur.
Maar echt me conplimenten

zoals iedereen zegt die prijs maar koop je nog 2 andere cakes en deze plak je er achter dan ben je net zover als een dikke combi box zit je ook snel op 140 euro. Dit is wel echt baas

Jammer dat Ano Milheeze nog eens € 10.00 hoger zit in de voorverkoop :frusty:

Bij Ano Milheeze kun je bij de demo 15% korting krijgen, zit je op 67,50 Euro.
En dan nog redelijk wat gratis vuurwerk ( tot +/- 50% van aankoopbedrag )
Geen promo-praat voor Ano, maar ze moeten soms wel iets hoger zitten in de basisprijs om de demo-korting en grote hoeveelheid gratis vuurwerk te compenseren.

Bij Ano Milheeze kun je bij de demo 15% korting krijgen, zit je op 67,50 Euro.
En dan nog redelijk wat gratis vuurwerk ( tot +/- 50% van aankoopbedrag )
Geen promo-praat voor Ano, maar ze moeten soms wel iets hoger zitten in de basisprijs om de demo-korting en grote hoeveelheid gratis vuurwerk te compenseren.

Gratis vuurwerk is niet aan mij besteed, daar ik die cakes niet nodig heb in mijn show.
Geef mij dan maar een fatsoenlijke korting op het geen ik wel nodig heb.

Met de 15% zit je net iets onder de voorverkoopprijs die gesteld is door China Red, of je hier dan daadwerkelijk over een korting kan praten laat ik even in het midden.

Back
Bovenaan