Final Fate

Helaas klapte er 1 bij mij uit elkaar en vlogen er vervolgens een stuk of 20 salutes door de straat dat was wel even schrikken :bonk: De ander ging gelukkig wel goed, en dan is het toch wel echt een dikke bak hoor. Dit jaar denk ik toch maar weer bestellen :D

Snap de meerwaarde er niet van wanneer je er meerdere tegelijk afsteekt en je hierdoor dus niet echt kunt genieten van het feit dat deze in Z-shape schiet. Neem als voorbeeld van Ruben. 4 stuks, je betaald er een behoorlijk bedrag voor, maar het Z-shape gedeelte wordt bijna teniet gedaan. Kun je toch veel beter gewoon I-shape blokjes gebruiken en deze op meerdere punten neerzetten. Is ook nog eens goedkoper. Want 4x65,,- is dik 250,- euro. Daar heb je heel wat losse salute blokkies voor. Daarom denk ik zelf dat deze beter tot zijn recht komt wanneer je er maar één exemplaar van schiet.

Waarom begrijp je dat niet? Je ziet toch nu een compleet gevulde lucht vol met salute's. Dat effect krijg je niet met een I-shape blokje. Wat er dan gebeurt met jouw suggestie is dat je alsnog gaten krijgt en nu heb je dat amper. Plus het feit dat dit toch een stuk makkelijker is? En zo duur zijn ze niet, je krijgt 152 schoten voor €60,- zonder korting en ik denk dat Ruben daar de helft voor heeft betaald. Met onze wetgeving proberen wij het beste ervan te maken en dan kom je al snel op doorlonten, vooral als je chaos wilt. Z-shape is juist geschikt voor dit resultaat.

Snap jou beredenering zeker wel MasterBsC, maar ik vind juist dat de Z shape gewoon behouden moet blijven en dat je dat alleen kunt bewerkstelligen door er gewoon een te nemen. Verder denk ik dat je met de Secret Salute een mooier effect krijgt en ook een volle lucht wanneer je hier een x aantal van tegelijk aansteekt. Maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk. Np

Neeee, is dat echt zo? Dat zou echt... zacht uitgedrukt, "stom" zijn, eerst maar even afwachten!

Wel erg jammer, maar met een beetje geluk misschien nog oude voorraad meepakken. En anders is denk de Titanium Thunder de beste vervanger.

2 besteld in de freakactie bij Vos Huizen. Hopelijk was dit nog de restant voorraad van afgelopen jaar... Wil hem graag in mijn finale schieten namelijk! :)

2 voor mijzelf besteld en 1 voor een collega in de vroege freakactie van Vuurwerk Huizen. Dus waarschijnlijk heb ik ze dit jaar wel in huis aangezien dat voorraad was.

Back
Bovenaan