Final Fate

Ziet er erg bruut uit, helaas ook flink aan de prijs. Iemand die bij een demo was waarbij deze geschoten is die kan vertellen hoe hard de knallen zijn? Niveautje silver salute?

Is deze al ergens geschoten dan? Morgen rond 19.50 weet ik hoe hij presteert :)

En morgen maar €45 natuurlijk met onze kortingsactie!

Laatst bewerkt:
Flink aan de prijs? Dit blok heeft 156 schoten voor 60 euro. Dat is omgerekend niet eens 15 euro voor 36 schoten! Terwijl de adviesprijs van 36shots knalblokjes vaak boven de 20 euro zijn.

Ik heb ook veel interesse in dit blokje, de schietstijl en het tempo maken het helemaal af. Als de knallen een beetje mee kunnen komen met de populaire knalbokjes van nu dan wil ik graag een kartonnetje afnemen! :wink:

10714320_751926978235738_3025437389243989291_o.jpg

Hier heb ik hem op mijn hand! Viel mij erg mee qua grootte, wat op zich positief is.

Ja tempo was lekker hoor, knal zeker niet verkeerd. Stond alleen een stevige bries.. Das ook nooit heel gunstig voor hoe het geluid overkomt van een meter of 60 afstand

Twijfel nog over deze. De hardheid van de knal is natuurlijk wel het belangrijkste bij een knalcake. Hij kwam wel duidelijk boven de siercakes uit? Waarschijnlijk gok ik het gewoon en haal er een paar :D

Vindt hem erg goed overkomen, de knal is lastig te beoordelen inderdaad.
Hopelijk zien we hem de komende dagen nog op andere demos :)
Mocht de knal echt goed zijn dan is het voor de verkoopdagen een overweging :)

Deze manier van schieten en dan als cracklingblok zou trouwens ook geweldig zijn voor een euro of 50...

Ziet er toch heel goed uit! Op film klinkt hij ook niet verkeerd. Iemand die dat wilt bevestigen? Ik heb er twee besteld, misschien maar een derde erbij nemen!

Hij ramde lekker gisteren hoor! En het was 100% productie. Zal de komende dagen wat foto's posten van het schietveld. Zeker in de knalfinale met 7 stuks tegelijk was het echt oorlog. Ze gingen zo hard dat je de 14 bodenblizten met 20 gram flashkruit p.s. bijna niet hoorde!

Is deze wel zijn geld waard? Zit er over na te denken om er 1 in mijn show te doen, maar is prijzig en 2 stuks vind ik weer te gek.

Back
Bovenaan