Final Fate

Ik snap nog niet dat hierop niet gereageerd is maar goed. Ik had m 2x en vond t een heerlijk blokkie. Hierbij een filmpje valt iets later in...

Ik snap niet dat hier nog niet op gereageerd is maar ik vond het een heerlijk blokkie, hierbij een filmpje waarbij iets later is ingestort. Ook leuke reacties:)

Dit was idd een hele goeie dit jaar , ik heb er 1 tijdens een chaos showtje geschoten maar ondanks de chaos kwam hij erbovenuit jammer dat ik er ook 5 thunderking100s bij had die mij veel te langzaam waren en dus nog een minuut door bleven gaan en minder hard.
2015 wil ik minimaal 3 van deze als finale gebruiken , meer heb je niet nodig !

Geweldige product was dit, de knal was dik in orde.
Misschien niet de hardste van NL, maar het waaier effect zorgt voor een geweldig mitrailleur effect :D
Gooi de prijs een tientje naar beneden en je hebt volgens mij een hardloper wat betreft de knalcakes.

Straatfilmpje :

Ook dit was een heerlijke knalcake! Had hem richting het einde van de avond in de straat gezet, en iedereen werd weer even wakker geschud. Inderdaad niet de hardste knallen, maar het waaier effect maakt hem dik!

Dit was idd een hele goeie dit jaar , ik heb er 1 tijdens een chaos showtje geschoten maar ondanks de chaos kwam hij erbovenuit jammer dat ik er ook 5 thunderking100s bij had die mij veel te langzaam waren en dus nog een minuut door bleven gaan en minder hard.
2015 wil ik minimaal 3 van deze als finale gebruiken , meer heb je niet nodig !

Deze bedoelde ik .

Ik snap niet dat hier nog niet op gereageerd is maar ik vond het een heerlijk blokkie, hierbij een filmpje waarbij iets later is ingestort. Ook leuke reacties:)

Jammer van het VVS :frusty:

Maaruh aangezien er bij mij maar 2 rijen afgingen en de rest nog in de tubes zit kan ik hem niet goed beoordelen. het begin zag er inderdaad wel goed uit, goede ti-wolkjes!

Deze in de voor avond gehoord, ik had weinig van verwacht maar wat een klappen komen er uit die kleine buisjes!

BAM!!

Product van het jaar met kop en schouders. Wat een heerlijke knallen, mooi TI- boeket en natuurlijk is het tempo geweldig. Prijs past er goed bij.

Waanzinnig enthousiast over dit product, wordt onderschat.

BAM!!

Product van het jaar met kop en schouders. Wat een heerlijke knallen, mooi TI- boeket en natuurlijk is het tempo geweldig. Prijs past er goed bij.

Waanzinnig enthousiast over dit product, wordt onderschat.

Waarmee zijn de knallen te vergelijken?

Deze wil ook niemand missen in zijn collectie , wat een goeie was dit vorig jaar !

Word btw ook aangeboden onder de naam Final Order van Lidu/

Na alle lovende reacties van afgelopen jaar omtrent dit item, heb ik ehm ook maar besteld in de freak aktie! Vorig jaar niet in de collectie, domweg omdat deze boven mijn budget uitstak! Ik ben gewoon zeer benieuwd naar deze knalwaaier!

Na alle lovende reacties van afgelopen jaar omtrent dit item, heb ik ehm ook maar besteld in de freak aktie! Vorig jaar niet in de collectie, domweg omdat deze boven mijn budget uitstak! Ik ben gewoon zeer benieuwd naar deze knalwaaier!

Krijg je geen spijt van afgelopen jaar 2 tegelijk afgestoken! Heerlijk geweld...

Back
Bovenaan