Final Fate

Goh, dat zelfs Wolff's productfilmpje die mislukte demo shooting is, dan is deze dus nog steeds niet het land? Wordt 'ie nog wel binnenkort ergens op een demo geschoten? Heel wat geld om voor zo'n korte duur voor een knalcake neer te tellen namelijk.

Goh, dat zelfs Wolff's productfilmpje die mislukte demo shooting is, dan is deze dus nog steeds niet het land? Wordt 'ie nog wel binnenkort ergens op een demo geschoten? Heel wat geld om voor zo'n korte duur voor een knalcake neer te tellen namelijk.

Ik durf ook niet met zekerheid te zeggen of deze al in het land is. Ik weet wél dat hij inderdaad erg laat zou arriveren en het nog een twijfel gevalletje voor dit jaar zou zijn. Als ik er meer over kan vertellen hoor je het!

Hij staat in ieder geval wel op de lijst, en in meervoud in de finale gepland :D

Hij is er inderdaad nog niet. Uiteraard zullen ze hem nogmaals testen zodra ie binnen is. :)
Ben benieuwd! Toch wel een mooie knalwaaier.

Ik denk dat het wel meevalt. Hopelijk niet het formaat van de Super 500 die vond ik onhandig groot, de uitwerking compenseerde dat wel trouwens.

Ik heb er een aantal besteld voor in mijn show!

Ben hier erg benieuwd naar!
Wil wel eens zien hoe hij live presteert!

Als hij goed presteert dan ga ik er een paar van inslaan! :cool:

Waarom nou weer 2 stuks tegelijk :frusty: voor het realistische beeld voor de consument?

Ja dat is ook mijn keuze niet hoor. Ook de cruel traction zal in tweevoud geschoten worden. De baas vind dat iedereen het vuurwerk goed moet kunnen zien en de mensen staan nogal gespreid bij ons. Persoonlijk zie ik de producten ook liever per stuk, maar wie betaalt bepaalt :wink:

Waarom nou weer 2 stuks tegelijk :frusty: voor het realistische beeld voor de consument?

Als het een breed schietveld betreft waarbij de mensen ook verspreid staan heb ik daar nooit zo'n probleem mee. Mits ze de producten ook flink uit elkaar zetten (zoals bij de Wolff winkeliers demo.

Ja dat is ook mijn keuze niet hoor. Ook de cruel traction zal in tweevoud geschoten worden. De baas vind dat iedereen het vuurwerk goed moet kunnen zien en de mensen staan nogal gespreid bij ons. Persoonlijk zie ik de producten ook liever per stuk, maar wie betaalt bepaalt :wink:

Oh staat gespreid dus wrs, ha'k zo snel niet bedacht....eerst denken dan posten hè is ook zo

Back
Bovenaan