Final Fate

ach ja waar gehakt word vallen spaanders .
maar wat een gave bak is dat zeg .
ik kan me goed voorstellen dat schietbedrijven hem in de finale gaan verwerken .
daar is hij bij uitstek geschikt voor .

Kan Wolff hier zelf geen goed filmpje van leveren? Dan maar even een China-filmpje tot de winkeliersdemo's.

leuke bak vooral 2x aanschaffen nja 1x is te saai 4x zou te gek wezen!
de prijs had van mij wel ietsje minder mogen zijn 10tje er af en je heb een prachtige knal finale

Gelukkig was het een sample...

Dan vraag ik me gelijk af welke cakes nog meer samples waren. Maargoed, die discussie is na een aantal winkeldemo's wel opgelost denk ik.

Deze bak heeft zeker potentie en ik houd deze dan ook zeker goed in de gaten, net als de omlabeling in de Lidu lijn (Final Order)!

60 euro voor een cake waarvan ik ook nog niet weet hoe hij gaat presteren. Zelfs met korting betaal je je nog scheel. Hoe mooi het ook mag zijn, deze komt er bij mij niet in. Ik heb mijn grenzen en dit is er een van.
Overigens zou ik eerst nog maar eens een winkeliersdemo afwachten voordat hij aangeschaft wordt. Dan heb je in ieder geval meer zekerheid voor het bedrag dat je uitgeeft.
Greetzz

Een prima afsluiter! Knallen klinken goed, tempo ziet er goed uit. Prijs is daarbij ook goed te doen. Nu maar hopen dat dit inderdaad een fout is die niet meer terug te zien is voor consumenten. Deze ga ik ook bestellen!

Heel erg benieuwd of dit op het laatste moment voor mij nog een meepakkertje word, ben erg benieuwd naar de demo film(s)!

Back
Bovenaan